Felles skravle 2015

Da var det snart middag her etter en lang fin dag.

Her er det pannekaker med en "stuing" av løk, gulrøtter, paprika, sopp, cream freice og matfløte på de første.
Så går pannekakene over til å bli dessert og sukker og syltetøy kommer på bordet :)

Hva skal/har dere spist til middag i dag?

Er på mandag om 8 dager, ja.
Etter hva jeg forstod skjer det tidlig.
Har time på torsdag hvor jeg får all informasjon jeg trenger om selve dagen.
Der skal det også diskuteres hvilken type bedøvelse som er best for meg.
Det vanlige er spinalbedøvelse, men ryggen min er så ødelagt at det er veldig vanskelig og til dels risikabelt å sette den, men på den andre siden, narkose innebærer også en del risiko...
Hvorfor var det egentlig at du skulle ha ks? Var det kun om fødselen ikke går i gang av seg selv innen mandag (neste uke da), eller blir det haste-ks om fødselen går i gang før?

På tide å lage middag her også, nå har jeg fått meg en dusj etter en skidag på fjellet.

Hahaha! Ikke noe i veien med det!
Grandiosa er jo ikke en stor kullinarisk opplevelse, så mamma blir litt skuffet når jeg endelig kommer hjem og det jeg ønsker meg er en godt stekt grandiosa :P Men det er jo typsik sånn, når en først ikke kan få en ting, så vil man ha det. Det var først etter at jeg flyttet til DK at jeg begynte å spise brunost :P

Oppdatering kl 13:14

1. Beckymams 1.386
2. Kengu 1.337
4. lizzed 1.159
5. Babydilla123 1.121
6. m&m mini 1.102
7. Mirell 1.083
9. Lady_Z 986
13. Sara 805
15. ALN89 789
17. olivia90 781
19. Hope91 753
22. EJ 640
24. Lilleblomst_15 614
25. Jump 612
26. Musemor med to små og en i magen 573

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 726 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Jeg kryper stille og rolig opp.. Lurer på om det er veldig ambisiøst å prøve å rekke 700 før jeg legger meg :P uffda, men så ville jeg nesten vært up to date liksom :P

Jeg kryper stille og rolig opp.. Lurer på om det er veldig ambisiøst å prøve å rekke 700 før jeg legger meg :P uffda, men så ville jeg nesten vært up to date liksom :P
Du har virkelig skravlet snuppa ;)

Hvorfor var det egentlig at du skulle ha ks? Var det kun om fødselen ikke går i gang av seg selv innen mandag (neste uke da), eller blir det haste-ks om fødselen går i gang før?
Første fødsel:
Babyen setter seg fast og er ikke til å rikke, prøver med vakuum, lengre enn det som er vanlig.
Kjøres på operasjonsstuen, han kommer med siste forsøk med vakuum før haster KS, 52 timer etter vannet gikk.
Gutten puster ikke, men de får han fort i gang igjen.

Andre fødsel:
Babyen setter seg bom fast på samme sted.
Prøver ikke med vakuum, men blir akutte KS etter et par timer med full åpning.

Stedet hvor babyene satte seg fast er min rygg veldig avstivet i tidligere operasjoner på grunn av skade, og det er mest sannsynlig derfor babyen ikke kommer forbi.

Dersom det starter av seg selv før neste mandag blir det også KS

Da var det snart middag her etter en lang fin dag.

Her er det pannekaker med en "stuing" av løk, gulrøtter, paprika, sopp, cream freice og matfløte på de første.
Så går pannekakene over til å bli dessert og sukker og syltetøy kommer på bordet :)

Hva skal/har dere spist til middag i dag?
Har grillet hos mine foreldre :) årets første flintsteik! Nam nam!!

Du har virkelig skravlet snuppa ;)
Det går jo egentlig ganske fort om man går inn for det ;) Ble sjokkert når jeg så over antall innlegg i går, tror jeg kom omkring 120 :P Hahaha, men da var vi noen inne på mars som holdt litt liv i ordlekene, og da blir det jo fort noen innlegg ;)

Første fødsel:
Babyen setter seg fast og er ikke til å rikke, prøver med vakuum, lengre enn det som er vanlig.
Kjøres på operasjonsstuen, han kommer med siste forsøk med vakuum før haster KS, 52 timer etter vannet gikk.
Gutten puster ikke, men de får han fort i gang igjen.

Andre fødsel:
Babyen setter seg bom fast på samme sted.
Prøver ikke med vakuum, men blir akutte KS etter et par timer med full åpning.

Stedet hvor babyene satte seg fast er min rygg veldig avstivet i tidligere operasjoner på grunn av skade, og det er mest sannsynlig derfor babyen ikke kommer forbi.

Dersom det starter av seg selv før neste mandag blir det også KS
Nå mimrer det :) Godt å vite det blir ks okke som da, så du slipper å prøve.

Back
Topp