Felles skravle 2015

Burde kjøpt en safe og låst inn alt som kan misbrukes under ryddinga :p

Ja, og gi nøkkelen til samboer:p hehe
Hvis ikke hjelper det ikke...:confused:

Har faktisk fått vaska badet og kjøkkenet her i dag:D jippi!!!

Når det kommer til hopp ser jeg ikke "gleden" langrenn kan være litt spennende. Ellers så er ikke jeg no sports menneske.

Skulle gjerne hoppet selv jeg;)det ser så gøy ut. hehe
Satt faktisk å snakket med samboer ang det her om dagen, og hvem av oss det antakelig hadde gått verst for:p

Ja, og gi nøkkelen til samboer:p hehe
Hvis ikke hjelper det ikke...:confused:

Har faktisk fått vaska badet og kjøkkenet her i dag:D jippi!!!
Ja! Under eksamenstid en gang ga jeg passordene mine til fb til samboeren og ba han endre de til jeg var ferdig med eksamenskrivinga :p

Jeg har fylt tre pappesker faktisk, og rydda og støvsugd litt :) nå gomler jeg salt sild :p

Ja! Under eksamenstid en gang ga jeg passordene mine til fb til samboeren og ba han endre de til jeg var ferdig med eksamenskrivinga :p

Jeg har fylt tre pappesker faktisk, og rydda og støvsugd litt :) nå gomler jeg salt sild :p

Hørtes ikke så dumt ut. Hehe:)

Vært flink da. Får du noe hjelp da?
Mmm...salt sild fikk jeg plutselig veldig lyst på nå:p

Samboeren har gjort litt :) men jeg føler vel at jeg har gjort mest :p

Den var såå godt, men nå er jeg bare kvalm :p

Bra han har gjort litt ihvertfall da;)

Må ikke spise til du blir kvalm:o
Her skal jeg snart ut å kjøpe kebab:)

Jeg har spist alt for mye dessert!!! Off. Sitter i sofaen. Tror ikke jeg klarer å flytte meg på en stund.

Hei jenter.. ligger litt på sofaen etter å ha beskjært et epletre, hjulpet sambo litt i kjellern og vært på en times tur i fjæra! Kjempefint vær her også! Skulle gjerne hatt litt mer energi, men får i alle fall vært litt ute

Back
Topp