Så enig, danser med vaskekosten og synger medMusikk gjør husarbeid så mye bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så enig, danser med vaskekosten og synger medMusikk gjør husarbeid så mye bedre![]()
Burde kjøpt en safe og låst inn alt som kan misbrukes under ryddinga![]()
Når det kommer til hopp ser jeg ikke "gleden" langrenn kan være litt spennende. Ellers så er ikke jeg no sports menneske.
Har hørt veldig mykje bra om det programmet.Ser reprise av "selskapsleker" Ler meg i hjel :')
Ja! Under eksamenstid en gang ga jeg passordene mine til fb til samboeren og ba han endre de til jeg var ferdig med eksamenskrivingaJa, og gi nøkkelen til samboerhehe
Hvis ikke hjelper det ikke...
Har faktisk fått vaska badet og kjøkkenet her i dagjippi!!!
Det har jeg sagt at jeg skal se siden premieren, har enda ikke fått sett detSer reprise av "selskapsleker" Ler meg i hjel :')
Tv 2, het vist "alt er lov".. Nå var det over, klarte ikke sitte her mens jeg så påHar hørt veldig mykje bra om det programmet.kva kanal går det på?
Ta det oppDet har jeg sagt at jeg skal se siden premieren, har enda ikke fått sett det![]()
Ja! Under eksamenstid en gang ga jeg passordene mine til fb til samboeren og ba han endre de til jeg var ferdig med eksamenskrivinga![]()
Jeg har fylt tre pappesker faktisk, og rydda og støvsugd littnå gomler jeg salt sild
![]()
Samboeren har gjort littHørtes ikke så dumt ut. Hehe
Vært flink da. Får du noe hjelp da?
Mmm...salt sild fikk jeg plutselig veldig lyst på nå![]()
Har egentlig vært meningen at jeg skal ta opp, men glemt det ogTa det oppSånn serie opptak (om du har get)
![]()
Samboeren har gjort littmen jeg føler vel at jeg har gjort mest
![]()
Den var såå godt, men nå er jeg bare kvalm![]()
Kebab!! Åååh, spiste jeg sist helg, var det eneste som ikke ble kastet oppBra han har gjort litt ihvertfall da
Må ikke spise til du blir kvalm![]()
Her skal jeg snart ut å kjøpe kebab![]()
Jeg har spist alt for mye dessert!!! Off. Sitter i sofaen. Tror ikke jeg klarer å flytte meg på en stund.
Nå er straks ungen hjemme igjen og! Gleder meg til å se lille trollet![]()
Hvordan dessert da?Jeg har spist alt for mye dessert!!! Off. Sitter i sofaen. Tror ikke jeg klarer å flytte meg på en stund.