Felles skravle 2015

Ja, me har det egentlig ganske bra i Norge:D men er jo innmari kjekt å ha budd i utlandet ein periode då:)

Det er en veldig fin erfaring å ha med seg, helt klart:D
Angrer ikke på det. Hehe

Vi har det veldig bra i Norge på de fleste måter. Skjønner ikke hvorfor man skal klage så ille på hvor dyrt det er her osv. Vi ligger absolutt ikke høyt på den lista i forhold til inntekt :)

Heng litt langt etter eg, så langt at eg er ute av lista igjen. Haha. Men eg er stadig på veg oppover:p
Du ligger på en 36 plass med 310 innlegg, men du sa du skulle bli aktiv her igjen, men bare forsvant.
Du hadde veldig få innlegg, og de du hadde var veldig få her.

Det er ikke for å være kjedelig at du er fjernet, men det er noe jobb med å lage disse oppdateringene og som sagt i innlegget
"NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet."
Du og to til ble fjernet.

Selvfølgelig, det er ikke noe i veien for å komme tilbake på listen

Du ligger på en 36 plass med 310 innlegg, men du sa du skulle bli aktiv her igjen, men bare forsvant.
Du hadde veldig få innlegg, og de du hadde var veldig få her.

Det er ikke for å være kjedelig at du er fjernet, men det er noe jobb med å lage disse oppdateringene og som sagt i innlegget
"NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet."
Du og to til ble fjernet.

Selvfølgelig, det er ikke noe i veien for å komme tilbake på listen
Ingen problem i det heile tatt:) du gjer ein veldig bra jobb med oppdateringane:-) eg er innom her kvar dag nesten, men skriv ikkje kvar dag, så har ikkje tenkt på at eg har vore inaktiv. Haha. Men du treng ikkje ta meg med på nytt, det er ikkje sikkert eg skiv kvar dag:)

Det er en veldig fin erfaring å ha med seg, helt klart:D
Angrer ikke på det. Hehe

Vi har det veldig bra i Norge på de fleste måter. Skjønner ikke hvorfor man skal klage så ille på hvor dyrt det er her osv. Vi ligger absolutt ikke høyt på den lista i forhold til inntekt :)
Heilt sant! Me har det mykje bedre enn me trur ofte:-)

Tror jeg må være verdens dårligste rydder/pakker. Har på MTV mens jeg holder på, men blir stadig pauser for å se musikkvideoer og for å sjekke tlf :p

Heilt sant! Me har det mykje bedre enn me trur ofte:-)

Så absolutt. Tror nok ofte det er lettere å se for de som har reist mye og bodd i andre land også. Får et helt annet perspektiv på det:)

Tror jeg må være verdens dårligste rydder/pakker. Har på MTV mens jeg holder på, men blir stadig pauser for å se musikkvideoer og for å sjekke tlf :p

Kjenner meg igjen...tv kan ikke stå på mens jeg rydder, og tlf burde vel egentlig vært ute av hus:p haha

Deilig med en rolig søndag da:) ingen planer for kvelden heller?
Ingen spesielle planer. Prøver å dra litt i ryddelysta mi, men den er seig:p haha
Mannen er på gården og kapper ved, men skulle ønske han kunne ha hjulpet meg med å lage en plan på ting som skal gjøres. Alt er mye lettere med en plan :p haha

Nei, sofaen her idag :)! Haha kjenner til den, greit å planlegge litt :-)

Haha den hørtes kjent ut !! Mest effektiv er jeg når jeg setter i ørepropper og snakker i tlf med
Noen, da rydder jeg superraskt :D

Nei, sofaen her idag :)! Haha kjenner til den, greit å planlegge litt :-)

Så deilig da:D
Jeg tenker jeg skal plage mannen litt i dag med å lage en liste. Bortsett fra det, så blir det nok sofaen her også:)

Stille og rolig her i dag gitt. Alle er opptatt med andre ting. Vi er i bursdag og venter på maten. Alle sitter klistra til tv og hoppbakken.

Back
Topp