ALN89
Forumet er livet
Får skylde på den ufødteJa da blir det ikke lett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får skylde på den ufødteJa da blir det ikke lett![]()
Får sjekke det ut på sumo sidan alle skryt sånn av detTv 2, het vist "alt er lov".. Nå var det over, klarte ikke sitte her mens jeg så påVar veldig gøy
![]()
Skal kose meg om eit par timar. Er ute på reise, så må komme meg heim førstGodt det finnes sumoKos deg om du ser på det
![]()
Stakar kjæresten som blir forvist ut til å grille.. Har ikke egen have nemlig, så er liksom ikke så kos å fly inn og utGrilling ute, spise inne.
Kebab!! Åååh, spiste jeg sist helg, var det eneste som ikke ble kastet opp![]()
Han har malt en vegg og en skapdør og så får være fornøyd![]()
Godt det finnes sumoFår sjekke det ut på sumo sidan alle skryt sånn av det![]()
Hun har vært på hytta i Sverige med farmor og samboeren![]()
Multitasking med middag og forum![]()
Vi har grillen på verandaen utenfor stua og familien flyr ut og inn om vi griller. Vi er heldige og har et hus med stor hage og veranda mot vest og øst så et sted med sol hele dagenStakar kjæresten som blir forvist ut til å grille.. Har ikke egen have nemlig, så er liksom ikke så kos å fly inn og ut![]()
Ikke rart du jobber deg sakte men sikkert oppoverMultitasking med middag og forum![]()
Hehe..
Jeg har en slik en til Netflix og BV på iPad'en når jeg lager mat (og oppskrifter, da)
Vis vedlegget 108170
Vet ikke fikk den av mannen en gang.Så smart!! Hvor har du kjøpt den???
Når det kommer til hopp ser jeg ikke "gleden" langrenn kan være litt spennende. Ellers så er ikke jeg no sports menneske.
Vet ikke fikk den av mannen en gang.
Er av merker Belkin så du kan prøve å google det
Googlet selv og fant den på Clas OhlsonWill do! Takker!