Hvilke serier går det i? Har smertene blitt bedre eller
?
Ser på tv2 sumo for tiden.. Så ser det jeg ikke rekker å se på tvn f.eks greys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke serier går det i? Har smertene blitt bedre eller
?
Så dårligHva har du gjort der? Uten å si fra???![]()
Skulle ikke dere til karlstad ?
Jada. Men droppa Karlstad da det dukket opp ett vogntilbud i Sandefjord hun ikke kunne takke nei tilHehe interessant tur kan jeg tenke meg![]()
Venninna mi skulle hente noe barne utstyr hos en kamerat. Så jeg har bare hvert med som selskap.
Så dårligskal til Sverige i slutten av måneden, kunne samlet en gjeng på Nordby ?
Tenkte på det i stad. Men hadde ikke rukket å møte deg uansett.Aha. Men neste gang må du si frahehe
Tenkte på det i stad. Men hadde ikke rukket å møte deg uansett.![]()
Men neste gang skal jeg si i fraDu får være tilgitt. Har ligget på sofaen i hele dag uansett![]()
Ja, mange som reagerte litt.. men vi tenkte jo at hvis jeg først skulle flytte til ham for å se om det kunne funke, måtte vi bare hoppe i det.. og det har jo funket bra ;-) unge er dere uansett ja ;-) satse på at det ikke tar så lang tid da!
ÅjaJada. Men droppa Karlstad da det dukket opp ett vogntilbud i Sandefjord hun ikke kunne takke nei tilmen vi har hentet noe hos en vi skulle innom uansett på vei hjem fra Karlstad
![]()
Ikke jeg heller, det er virkelig noe skikkelig søppeltvHuff.. kan ikke fordra paradise.. dvs det lille jeg har sett på reklame
Ja må prøve å få til detVeldig dårlighaha
Hadde vært gøy det ja
skal til legen den 25, men ellers er jeg vel stort sett ledig
Så godt å høre om menn som er klare for baby, og som ønsker det virkelig. Skjønner godt det er kjekt at det blir første for dere begge![]()
God natt! Håper jeg også..! Håper på en bedre dag generelt.. omvisning på føden imorra ogsåPå tide åkøye snart gitt, håper jeg klarer å sove lenge i morgen..
Ser på tv2 sumo for tiden.. Så ser det jeg ikke rekker å se på tvn f.eks greyssmertene er bedre når jeg ikke ligger, men kjennes ut som det blir dratt ut når jeg ligger og prøver å snu meg. Men er bedre i dag enn i går da
![]()
Det blir spennende, håper det blri en ok omvisningGod natt! Håper jeg også..! Håper på en bedre dag generelt.. omvisning på føden imorra også![]()
Jeg har så lyst på det, men er fortsatt kvalm da. Så spent på om det går ned evt kommer opp igjentror kroppen sliter veldig noen ganger, for får skikkelig kick på et eller annet
er vel kroppen som skriker etter noe annet enn tørr mat
![]()
Har sett gutta, fy søren å ekle![]()
Håpa de hvite skulle ryke utUff ja og mer ekle ble de denne episoden![]()