Jeg ser på Cæsar snart up to dateså er det paradise også natta
![]()
Hihi venter på at Paradise skal starte jeg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser på Cæsar snart up to dateså er det paradise også natta
![]()
Straks kvelden. Har spist kake og drukket brus![]()
Nå måtte jeg sjekke. Den siste der var der ikke på onsdag i alle fall, da så jeg den nyeste som var der, episode 10, og syntes at å vente en hel uke på 11 var tortur, men så har den altså vært der uten at jeg visste det. Vel, jeg skal se den i morgen
Væææ kake!! Vært farlig godtesyk idag og jeg er såå kakemonster! Haha klarte holde meg unnamen mmmmmm så søtsug a
![]()
Væææ kake!! Vært farlig godtesyk idag og jeg er såå kakemonster! Haha klarte holde meg unnamen mmmmmm så søtsug a
![]()
Vi varmer kyllingvinger nå![]()
Skal vel straks se kveldens episode av TBBT tenker jegdu da?
Jeg ligger i sengenskal se på serier
![]()
Fikk ikke sett det i går daHihi venter på at Paradise skal starte jeg og![]()
Fikk ikke sett det i går davisste ikke det hadde begynt xD
Har sett gutta, fy søren å ekleAhavirker som om det blir en bra sesong hittil
![]()
Jeg har så lyst på det, men er fortsatt kvalm da. Så spent på om det går ned evt kommer opp igjenÅÅh gleder meg til jeg klarer spise det igjenher er det sofaen og straks PH
![]()
Enig! Ene jeg gikk på vgs med var faktisk med en sesong.. Det var enda en grunn til å ikke se påHuff.. kan ikke fordra paradise.. dvs det lille jeg har sett på reklame
Det er sykt teit, men må bare få det med segHuff.. kan ikke fordra paradise.. dvs det lille jeg har sett på reklame
Huff.. kan ikke fordra paradise.. dvs det lille jeg har sett på reklame
Venninna mi skulle hente noe barne utstyr hos en kamerat. Så jeg har bare hvert med som selskap.Hva har du gjort der? Uten å si fra???![]()
Meg og Kath er på tur.Hææ ? Hva skjer med det ?
Skulle ikke dere til karlstad ?Venninna mi skulle hente noe barne utstyr hos en kamerat. Så jeg har bare hvert med som selskap.
Hehe interessant tur kan jeg tenke megMeg og Kath er på tur.![]()