Felles skravle 2015

Det er jo raskt i forhold til at det er langt å flytte da! Sikkert litt mer organisering :) vi bor i samme by så da går det fint!

Vi baserer oss også på at det kan ta tid, vi håper jo på så raskt som mulig men om det går 1-2 år så er vi fortsatt ganske unge synes vi selv da :D
Ja, mange som reagerte litt.. men vi tenkte jo at hvis jeg først skulle flytte til ham for å se om det kunne funke, måtte vi bare hoppe i det.. og det har jo funket bra ;-) unge er dere uansett ja ;-) satse på at det ikke tar så lang tid da!

Meg igjen da.... Ungen har plutselig fått dette de siste timene. Hun er plaget av atopisk eksem (mildt) på mage, rygg og nedover bena... Men syns dette ser annerledes ut, hun har i tillegg fått feber nå. Vis vedlegget 107493 kneet
Vis vedlegget 107494 Albuen

Hilsen hønemor :p
Tror ikke feber er med på eksem... men skal ikke si det sikkert. Det er ikke en eller annen barnesykdom?

Det er jo raskt i forhold til at det er langt å flytte da! Sikkert litt mer organisering :) vi bor i samme by så da går det fint!

Vi baserer oss også på at det kan ta tid, vi håper jo på så raskt som mulig men om det går 1-2 år så er vi fortsatt ganske unge synes vi selv da :D

Vi flyttet i likhet med dere i praksis sammen sånn ca i det vi ble sammen (eller, vi var studeter og ble sammen sånn ca akkurat i det sommerferien startet, men så snart vi var ferdige med ferie så bodde vi i praksis sammen, han sov i alle fall alltid på min hybel, fra august til jul. Etter jul flyttet vi offisielt sammen.

Men prøvere ble vi først noen år senere.

Utifra hvilket innlegg du ble kalt ufin på, så kan det være hun reagerte mest på at det ikke var skrevet til henne, men til en som ikke hadde diskutert noe ang akkurat det;) Bortsett fra det så syns jeg det var helt greit.

Antydninger? Har ikke fått med meg det jeg???

JEG vet ikke hvor jeg var ufin, det er noe av problemet mitt

Hvilke antydninger?

"i april brlir det krig ;) " "en vri på topp 100 i april" "det er jo opp til dere om det blir krig" (alt i topp 100 mars-tråden, men den er jo en skravletråd, så den som ikke leser den får litt å lese gjennom)

"i april brlir det krig ;) " "en vri på topp 100 i april" "det er jo opp til dere om det blir krig" (alt i topp 100 mars-tråden, men den er jo en skravletråd, så den som ikke leser den får litt å lese gjennom)
Prøver vel å yppe opp til litt igjen nå da.. kanskje det blir en ny topp 10.. liker ikke det!

Eller så kan man gjøre det enkelt å få deg til å sitere :P
Er ikke sikker på om jeg liker "i april brlir det krig ;) ".
Får meg til å tenke at trekningen skjer mellom de som ligger på topp X, og slike konkurranser liker jeg ikke

Prøver vel å yppe opp til litt igjen nå da.. kanskje det blir en ny topp 10.. liker ikke det!

Skal visst være en ny vri, så vi får se hva hun har oppi ermet. spennende er det jo, og premier sikkert bra.

Skal visst være en ny vri, så vi får se hva hun har oppi ermet. spennende er det jo, og premier sikkert bra.
Ja, vi får se hva som skjer.. vet ikke hvor aktiv jeg blir den mnd.. spørs på evnt fødsel og baby og form..

JEG vet ikke hvor jeg var ufin, det er noe av problemet mitt

Og DET skal ikke jeg uttale meg noe om siden det ikke var jeg som mente det;)

Aha, trodde de hadde dårlig erfaring med de type topp x konkurransene osv jeg. Var vel de ferreste som ville ha det og utifra diskusjonen som ble i desember:o
Syns det funker best slik det er nå, hvor man bare må konsentrere seg om innleggene, men høyere antall enn 1500 kan det jo være.

Tror ikke feber er med på eksem... men skal ikke si det sikkert. Det er ikke en eller annen barnesykdom?
Hun har hatt en periode med eksem nå den siste uken, men dette har kommet i tillegg. Syns ikke det ligner på eksemen.. Hvis du skjønner :)

Hun har hatt den fjerde og utslettet (hvis det ikke er eksemen) kom før feberen... Men musemor foreslo ferberutslett og har vel egentlig landet på det :) evt se an i morgen :)

Enig med dere alle, dere har småttinger å ta dere av.

Det har jo ikke jeg, men om jeg orker avhenger av opplegget.

Også hører jeg ikke til i denne tråden i april, med mindre jeg er blitt desembegravid, så da blir det ikke like mye skravling....

Back
Topp