Felles skravle 2015

Håper vi på rier da? :D

Du får slappe av litt nå da :)
Egentlig ikke, kunne god få de to neste dagen med avslapning først.
Har kjørt veldig mye bil i dag, og da går rygg og bekken.
Tror det er det det er

Generell-pause.

Jeg er visst ufin. Da mp jeg ha pause. Lang pause fra krangletråder.

Jaa, da skjønner jeg at dere ville vente litt! Jeg var selv samboer da jeg var 20 men det gikk i vasken med kjærligheten da. Da var det ikke snakk om baby :eek:

Kjæresten min nå har ønsket baby før og han prøvde jo før med sin eks da de var sammen noen år tilbake men det gikk ikke, hverken med baby eller kjærligheten. ( stygt å si kanskje, men heldigvis for meg??!)

Så siden han var så utrolig klar så ble jeg også litt fortere klar enn jeg kanskje ellers ville blitt, og som sagt var baby allerede et tema før vi ble sammen, så var bare naturlig å begynne å prøve med en gang :D
Så godt å høre om menn som er klare for baby, og som ønsker det virkelig. Skjønner godt det er kjekt at det blir første for dere begge :)

Har du vært der ute og kranglet igjen nå, i hvilken tråd da?

nugattitråden. Det ER et pålegg selv om man ikke bruker det som det, og det er tungt å svelge at jeg mener at å si noe annet er å absolutt være "tvert imot".

Da er jeg så ufin. Og det gidder jeg ikke være, så da deltar jeg ikke mer, men det er antakelig også veldig feil

Det rakk ikke jeg heller.

Det hadde jeg ikke lyst på, men det var aldri aktuelt å vurdere for meg heller, jeg kom inn med 9 cm åpning, det ble ikke badekar på meg engang.

Andre gang hadde jeg jo ikke tilgang på det.

(ikke første heller, sånn umiddelbart, siden jeg fødte på storken)

Back
Topp