Skjønner, da er det flott at de sjekker ordentlig!Jeg var født med hoftedysplasi og hadde pute. Broren min hadde og pute. Alltid hatt problemer med hoftene, og tåer en god del inn når jeg går. Spesielt høyre fot. Hater det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner, da er det flott at de sjekker ordentlig!Jeg var født med hoftedysplasi og hadde pute. Broren min hadde og pute. Alltid hatt problemer med hoftene, og tåer en god del inn når jeg går. Spesielt høyre fot. Hater det!
Åj, det var kjaptHaha, sånn offisielt vært i lag i 1 1/2 mnd, og fikk mine egne nøkler offisielt for 2 uker siden ^^ vi bodde så og si sammen når vi ble sammen. Har flyttet alle tingene mine til han og sånn. Man kan vel si jeg slår mange fluer i en smekk, haha!
Gå å legg degIkke sikkert. Jeg hadde igrunn ikke orntlig vondt för 8cm og pressriene kom:/
Ja, da går det i full fart! Hvor gammel er du? Må være ganske trygg på at det er riktig daÅå heldige du! April er en fin måned å ha termin i davet du kjønn?
Vi har prøvd i 1 1/2 mnd nå ca, haha så vi er helt i begynnelsenlike lenge som vi har vært kjærester og samboere, så her går det i full fart!
Jeg bor i Tromsenn du?
Åj, det var kjapthvor gamle er dere? Om du vil svare
![]()
Det skjønner jeg godt.11 sider siden jeg dro på jobb, gidder ikke lese gjennom
Satser på at han blir inne litt til.. er ikke i form.. kastet nettopp opp for andre gang idag.. mulig noe som provoserer frem kynnerne.. håper ikke jg begynner å bli syk!Jeg har ikke peiling. Bare leser jeghehe
Men er vel ikke alle som får veldig vonde rier heller? Søstra mi merket aldri noen rier![]()
Fpr gjøre det, den dagen jeg er lenge bort e så skravler dere.Det skjønner jeg godt.
Er bare å henge seg på skravla![]()
Satser på at det har gitt seg nå!Ikke sikkert. Jeg hadde igrunn ikke orntlig vondt för 8cm og pressriene kom:/
Da går det raskt jaMen er man sikker så er man jo det! Hadde dere kjent hverandre lenge på forhånd da, eller møttes dere også da?
Så det, nå ligger du "bare" på andre plassFpr gjøre det, den dagen jeg er lenge bort e så skravler dere.
Det har vært stille i perioder i dag også.Fpr gjøre det, den dagen jeg er lenge bort e så skravler dere.
HahaGå å legg deg![]()
Jeg trodde jeg skulle dø fra bare et par cmhaha..
Var veldig stille tidligere i kveld.. bare blitt mer de siste 2 timene..Fpr gjøre det, den dagen jeg er lenge bort e så skravler dere.
Må si du var heldigHahamen jeg var på sykehuset så det var ikke noe problem. Hadde nok ikke rukket sykehuset om jeg var hjemme. For jeg hadde nok ikke skjønt det var igang
![]()
Så koselig! Her gikk det også fort fra kjærester til samboere. Men tok noen år før vi begynte å prøve på barn. Snakket om det i mange år først, men så ville vi vente til vi var ferdig utdannet og sånn. Men så møttes vi da vi var tjue også daJa er helt sikker på at han er mannen i mitt liv og han føler det veldig sterkt for meg ogsåvi hadde ingen felles kjente, men møttes tilfeldig rett før juletider i fjor og da ble vi kjent. Gikk vel en måned før vi fant ut at vi var veldig glad i hverandre og allerede i begynnelsen av januar sa han at han ville ha barn med meg
2-3 uker senere ble vi sammen, samboere og prøvere
![]()
Heldigvis bare 200 m til sykehuset, så jeg skal nok rekke frem uansettHahamen jeg var på sykehuset så det var ikke noe problem. Hadde nok ikke rukket sykehuset om jeg var hjemme. For jeg hadde nok ikke skjønt det var igang
![]()
Høres akkurat ut som min første! Spent på hvordan det blir denne gangen!Hahamen jeg var på sykehuset så det var ikke noe problem. Hadde nok ikke rukket sykehuset om jeg var hjemme. For jeg hadde nok ikke skjønt det var igang
![]()