»»IKM uke 10««

Hei :) jeg hadde IKM i går og fikk denne i dag :) tenkte det kunne være lurt å si i fra her for å bli registrert gravid :)
ImageUploadedByBV Forum1425799912.856797.jpg

Dere som har passert ikm hvordan ligger dere an?:) og er det noen som vet noe om de som ikke har oppdatert?:)

Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90

Ikke oppdatert :O
- Starfish
- mammatilmirakel

Idag kom den....

ImageUploadedByBV Forum1425802846.460319.jpg

Tror at den burde vise 2-3 nå, men kan også hende jeg hadde senere el enn jeg trodde, merket bare en uke hvor jeg vet el var en plass inni der.. Tester ikke etter den, men kjenner det alltid på kroppen. Sist jeg fikk 1-2 var det for lite ifht hvor langt jeg var på vei, og jeg mistet 2 dager etterpå. Så litt skrekkblandet fryd nå.....!

Idag kom den....

Vis vedlegget 107009

Tror at den burde vise 2-3 nå, men kan også hende jeg hadde senere el enn jeg trodde, merket bare en uke hvor jeg vet el var en plass inni der.. Tester ikke etter den, men kjenner det alltid på kroppen. Sist jeg fikk 1-2 var det for lite ifht hvor langt jeg var på vei, og jeg mistet 2 dager etterpå. Så litt skrekkblandet fryd nå.....!
Gratulerer :)

Idag kom den....

Vis vedlegget 107009

Gratulerer så mye!!! Nå vart jeg glad :D Nå får det ikke gå galt <3

Var 4 dager over. Helt sikkert. Tar det lang tid før hcg er ute av kroppen igjen da?

Aner ikke :s jeg mistet uke 5+4, og alt var ute etter 5 dager. Har el nå, på cd 32, så ble en veldig lang syklus :( men endelig er el her! Andre får el til vanlig tid, så er veldig forskjelligt. Men tror du kan regne dette som vanlig mens, so du kan bli gravid ingen når du får el. Masse lykke til <3

Kjemisk graviditet er at egge blir befruktet og kroppen rekker akuratt å produsere litt hcg, men det fester seg ikke, om jeg har lest rett..

Da har jeg visst min andre SA på rad. Positiv test i dag etter mye blod med klumper..

Åneeei... :( :( Forferdelig urettferdig.. Hvor langt er du på vei? Føler du at det er likt som sist, eller er det håp om at det bare er uskyldig?

Åneeei... :( :( Forferdelig urettferdig.. Hvor langt er du på vei? Føler du at det er likt som sist, eller er det håp om at det bare er uskyldig?

Veldig likt som sist, utenom at jeg tar det mye bedre psykisk denne gang :) det er nok ikke håp. testen er ikke sterkere en det den var tidligere i uken, i tillegg blør jeg mer klumper en sist. Sist gang var det ikke klumper i blodet i det hele tatt..

Idag kom den....

Vis vedlegget 107009

å så spennende! håper på sterke fine tester om 2 dager og ingen blødning!

Back
Topp