»»IKM uke 10««

Hadde ikm i går og har hatt menssmerter siden i går, men ingen tr ennå. Har også en negativ test men den var ikke på morgenurin, ønsker man så ser man vel kanskje antydning til strek:) bruker aldri å ha lengre enn 28 dagers syklus. Så jeg er spent...

Kjenner igjen de ønskestrekene, de finnes her også :P Er spent på testen imorgen nå, for har faktisk fått mer symptomer nå enn for bare ett par dager siden. Samtidig kan det også være symptomer på tr da... Årh, blir gal av å ikke vite heeeelt sikkert.. ;)

Kjenner igjen de ønskestrekene, de finnes her også :P Er spent på testen imorgen nå, for har faktisk fått mer symptomer nå enn for bare ett par dager siden. Samtidig kan det også være symptomer på tr da... Årh, blir gal av å ikke vite heeeelt sikkert.. ;)

Blir så spennede:) dulpt at symptomene er så like:/ har du barn fra før å sammenligne med? Jeg har to og dette minnes som 1. da pos test ikke kom før 4/5 dager etter ikm. :)

jeg må si jeg blir glad av de som sier de ikke testet positivt før etter ikm... altså , testet dere negativ til og med på ikm dagen feks?

Blir så spennede:) dulpt at symptomene er så like:/ har du barn fra før å sammenligne med? Jeg har to og dette minnes som 1. da pos test ikke kom før 4/5 dager etter ikm. :)

Har en datter som nå er 6, den gangen var det ikke planlagt, og jeg tenkte ikke tanken om
Graviditet før 10 dager over ikm :P Har hatt 3 SA siden august, siste gang første uke i februar. Da fikk jeg faktisk også positiv etter ikm, ca 4-5 dager.. De andre husker jeg faktisk ikke :P

Så egentlig pleier jeg kanskje å teste positivt litt sent.. Har faktisk ikke tenkt på det :P

Har en datter som nå er 6, den gangen var det ikke planlagt, og jeg tenkte ikke tanken om
Graviditet før 10 dager over ikm :P Har hatt 3 SA siden august, siste gang første uke i februar. Da fikk jeg faktisk også positiv etter ikm, ca 4-5 dager.. De andre husker jeg faktisk ikke :P

Så egentlig pleier jeg kanskje å teste positivt litt sent.. Har faktisk ikke tenkt på det :P

Jeg tenkte at med jenter tester man pos tidligere, da jeg testa pos. Ca 6/7 dpo med jenta og 4/5 dager etter ikm med guttn:) dette er bare min lille teori:)

Vi får se i morgen tidlig:)

Jeg også! Vet hvordan du føler det nu :( jeg er på mitt andre glass med hvitvin, sitter i senga og bare hører på rolig musikk. Har vært en tung dag, grått mye. Hadde 6 positive tester. Sa til kjære i går kveld at jeg var gravid, på ordentlig. Men så og begynne å blø i dag. Værden raste! Stor klæm fra meg <3 CB er nok ikke så pålitelig som vi forventet. Eller vi har hatt tidlig sa. Min første :( Har to barn og aldri opplevd det før. Takknemlig for de jeg har, de var gode å ha i dag.
Hvis det har gått dårlig så har dere nok hatt en SA( huff de vet jeg alt om)... Men så mange tester viser ikke feil uten at det er hcg. Men få sjekket hcg! Mange blør i starten!!

litt friskt... enn så lenge.... æsj assa.... men målt hcg idag og skal tilbake på mandag.... stakkars mannen min ble så veldig lei seg :sorry: nesten verst å si det til han...

Å neeeeei :( :( Det kan være helt uskyldig også!!! Men hvis det ikke er det, så ligner det veldig på Åssen det var for meg forrige pp.. Først negative tester, så flere svaaaakt positive, også slo digitalen ut 1-2, men hos meg burde det stått 2-3 da jeg testet.. Krysser fingrene for at det var uskyldig for deg!!!

Jeg fikk første svaaaaake test nå idag, og har på følelsen at det skjer det samme nå også..

Back
Topp