»»IKM uke 10««

For lite hcg i urinen enda. Tokk en nu på morgenen og den var svak. Kan ta en digital på søndag :) Vet jeg er gravid, eller er det innbildt svangerskap :(

Okei:) Tok en digital 3 dager før ikm og den var negativ. Men har ikke fått mensen enda og ikm var i går:) så da er det vel kanskje håp for meg også enda:)

Okei:) Tok en digital 3 dager før ikm og den var negativ. Men har ikke fått mensen enda og ikm var i går:) så da er det vel kanskje håp for meg også enda:)
Jeg har også tatt digital som blir negativ. Men nu har jeg tatt 4 CB+ siden i går og alle har vært positiv. Skulle ikke kommet strek om det ikke var hcg i urinen. Krysser fingrene for at du er gravid :)

12 dpo :)

ImageUploadedByBV Forum1425622352.950853.jpg

Tror jeg kan settes på gravid :)

Tror d er over for meg. En så usannsynlig svak skygge på test Idag, og ikm er imorgen så den skulle vært sterkere.... Siden jeg har begynt å tempe denne mnd så ( helt fersk) , men temp datt fra 36,67 til 36,36 Idag så da er det nok mensen....... Da vet ikke jeg hva stikkingene er og tunge pupper og div er... Likte ikke tempen

Jeg har også tatt digital som blir negativ. Men nu har jeg tatt 4 CB+ siden i går og alle har vært positiv. Skulle ikke kommet strek om det ikke var hcg i urinen. Krysser fingrene for at du er gravid :)

Går å kjenner etter alle tegn nå:) eneste jeg tenker på er at jeg testet positivt med cb digital så tidlig som 7/8 dpo sist:)

Flere som er over ikm nå..? Er 3 dager over nå, og jeg som alltid er på tida.. Tatt 2 negative tester tidligere i uka, skal ta en ny imorgen hvis det ikke skjer noe før..

Gravid hjemme men ikke hos legen. Så forstå det den som kan. Tok blodprøve idag. Og ny på mandag.

Ikke?? Men den digitale viste det jo svart på hvitt...?? Kan vel hende at det fortsatt er såpass tidlig at det ikke slår ut da, har hørt rykter om at testene hos legen krever mye hcg.. Men har det ikke fra sikre kilder da.
Testet de på morgenurin der?

Flere som er over ikm nå..? Er 3 dager over nå, og jeg som alltid er på tida.. Tatt 2 negative tester tidligere i uka, skal ta en ny imorgen hvis det ikke skjer noe før..
Hadde ikm i går og har hatt menssmerter siden i går, men ingen tr ennå. Har også en negativ test men den var ikke på morgenurin, ønsker man så ser man vel kanskje antydning til strek:) bruker aldri å ha lengre enn 28 dagers syklus. Så jeg er spent...

Back
Topp