chatte90
Flørter med forumet
For lite hcg i urinen enda. Tokk en nu på morgenen og den var svak. Kan ta en digital på søndagVet jeg er gravid, eller er det innbildt svangerskap
![]()
Okei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For lite hcg i urinen enda. Tokk en nu på morgenen og den var svak. Kan ta en digital på søndagVet jeg er gravid, eller er det innbildt svangerskap
![]()
Jeg har også tatt digital som blir negativ. Men nu har jeg tatt 4 CB+ siden i går og alle har vært positiv. Skulle ikke kommet strek om det ikke var hcg i urinen. Krysser fingrene for at du er gravidOkeiTok en digital 3 dager før ikm og den var negativ. Men har ikke fått mensen enda og ikm var i går
så da er det vel kanskje håp for meg også enda
![]()
Gratulerer
Det kan ikke ha vært festeblødninger da?
Tusen takkGratulerer![]()
Jeg har også tatt digital som blir negativ. Men nu har jeg tatt 4 CB+ siden i går og alle har vært positiv. Skulle ikke kommet strek om det ikke var hcg i urinen. Krysser fingrene for at du er gravid![]()
Da Begynnte jeg og blø! Så da er jeg ute!! Gir opp den her prøvinga nu, gikk litt i kjelleren![]()
Huff så ille! Må ha vært en kjemisk da....?Da Begynnte jeg og blø! Så da er jeg ute!! Gir opp den her prøvinga nu, gikk litt i kjelleren![]()
Gravid hjemme men ikke hos legen. Så forstå det den som kan. Tok blodprøve idag. Og ny på mandag.
Hadde ikm i går og har hatt menssmerter siden i går, men ingen tr ennå. Har også en negativ test men den var ikke på morgenurin, ønsker man så ser man vel kanskje antydning til strekFlere som er over ikm nå..? Er 3 dager over nå, og jeg som alltid er på tida.. Tatt 2 negative tester tidligere i uka, skal ta en ny imorgen hvis det ikke skjer noe før..
Gratulerer