»»IKM uke 10««

Kan også nevne at pupper er ikke såre, men TUNGE! Innlært av dagen har jeg fått "hengepupper" pga tyngdefølelse. Det kan ikke være mulig, ei heller symptom.....?

ImageUploadedByBV Forum1425574747.836870.jpg

Kryss? Hadde IKM på tirsdag!! Blir gal snart!!! Masse, helt syke menssmerter. Bruker ikke ha det :(

Det hørtes jo veldig positivt ut med din erfaring. Men trodde da festesmerter var mye tidligere enn et par dager før ikm? Jeg har sett streker p to tester, men som sagt forsvunnet, og så og si usynlige( selv om jeg er glad noen så den )
Tar en imorgen også, dagen før ikm , men hjernen min går og sier.... Den er negativ. Men fy søren det stikker i hele området. Kjenner det sprer seg både oppover og nedover og til siden. Og det er ikke innbilning

Mener jeg har lest 5-10 dgr etter el. Tror jeg var sånn ca en uke etter el. Men er noen år siden så ikke så lett å huske nøyaktig.

Årh, fortsatt ingen tante (men har fått koselig besøk av mamma istedet da ;D ), og fikk jo 2 negative tester tirsdag + onsdag. Idag skikkelig menssmerter som kom plutselig og har vart ett par timer, så nå kommer ho vel ikveld. Blir gal, vil jo bare komme mæ videre te neste sjans ;D .. ELLER få en positiv test på denne da :P

Årh, fortsatt ingen tante (men har fått koselig besøk av mamma istedet da ;D ), og fikk jo 2 negative tester tirsdag + onsdag. Idag skikkelig menssmerter som kom plutselig og har vart ett par timer, så nå kommer ho vel ikveld. Blir gal, vil jo bare komme mæ videre te neste sjans ;D .. ELLER få en positiv test på denne da :P
Kjenner følelsen. Hadde IKM på tirsdag. Og har hadd menssmerter hver dag siden mandag. Men ingen mens. I dag var det så ille at det føltes som tidlige rier :( Håper du tester positivt i nærmeste fremtid :)

Kjenner følelsen. Hadde IKM på tirsdag. Og har hadd menssmerter hver dag siden mandag. Men ingen mens. I dag var det så ille at det føltes som tidlige rier :( Håper du tester positivt i nærmeste fremtid :)

Vet du hva? Det er HELT likt som meg! Var så ille her også, ligger fortsatt på sofaen, men ikke så ille nå som før idag. Ikm tirsdag jeg også.. Så rart :O

Vet du hva? Det er HELT likt som meg! Var så ille her også, ligger fortsatt på sofaen, men ikke så ille nå som før idag. Ikm tirsdag jeg også.. Så rart :O
Har kunn hadd menssmerter på morgen og frem til kl 12 ca. Så har jeg stikking på kvelden. Spessielt i venstre siden. Kanskje vi er gravide, begge to ;) Hadde vært kos :D

Det krysser vi fingrene hardt for ;D
slenger meg på med stikking.

Sittet hele kvelden og det stikker på hver side, i midten.. ilninger nedover mot rumpe og lår.. ( bekken..)

Men igjen, det kan jo bare være mensen for min del ( selv om jeg aldri opplever dette)

Æsj jeg er bra dum.... Testet nå på kvelden, med no utvannet tull... Ikke en strek engang. Antar den ultra tynne rosa aktig streken min til morgen Idag var bare falsk.....

Back
Topp