»»IKM uke 10««

Veldig kjekt med positive testar:D gratulerer til alle:D

Tok ny test idag (ikm igår), og tror den var negativ.. Enten det eller veeeeldig svakt positiv! Kan fortsette å stå på passert ikm, så tenker jeg å teste igjen til lørdag hvis ikke tanta kommer..

Det er torsdag. Mensen er presis.

Blendahvit test i dag og har begynt spottingen. Veldig trist etter å ha fått min første positive test på 8 måneder :( Så da kan du sette meg på TR, dessverre. Lykke til resten av gjengen og gratulerer til dere med positiv test!

Blendahvit test i dag og har begynt spottingen. Veldig trist etter å ha fått min første positive test på 8 måneder :( Så da kan du sette meg på TR, dessverre. Lykke til resten av gjengen og gratulerer til dere med positiv test!

Det var leit å høre :( håper det klaffer for deg neste pp! Her satses det på desemberbaby :)

Lykke til i neste pp kjære deg <3 veldig synd dette med testen :(

Det var leit å høre :( håper det klaffer for deg neste pp! Her satses det på desemberbaby :)

Takk - litt motløs i dag og føler det aldri vil skje med oss. Hjelper vel når vi igjen er i dpo-land. Lykke til til deg også, en desemberbaby hadde vært kos <3

Back
Topp