1+1
....
Tuller dere? Trodde ikke det var mulig å se på bildeneblir spennende i morgen da.
Null tull ;-) Håper du får sterkere i morgen! Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuller dere? Trodde ikke det var mulig å se på bildeneblir spennende i morgen da.
Huske å teste på morran da så får vi se.Null tull ;-) Håper du får sterkere i morgen! Lykke til!
Huske å teste på morran da så får vi se.
aaah det stod 3.3 lenger fremme skjønner duTakk, men ikm er på søndag![]()
Tuller ikke!Tuller dere? Trodde ikke det var mulig å se på bildeneblir spennende i morgen da.
Blendahvit test i dag og har begynt spottingen. Veldig trist etter å ha fått min første positive test på 8 månederSå da kan du sette meg på TR, dessverre. Lykke til resten av gjengen og gratulerer til dere med positiv test!
Lykke til i neste pp kjære deg <3 veldig synd dette med testenBlendahvit test i dag og har begynt spottingen. Veldig trist etter å ha fått min første positive test på 8 månederSå da kan du sette meg på TR, dessverre. Lykke til resten av gjengen og gratulerer til dere med positiv test!
Det var leit å hørehåper det klaffer for deg neste pp! Her satses det på desemberbaby
![]()
UffHei. Jeg kan settes på tr.
TakkUfflykke til i neste pp <3