»»IKM uke 10««

Blendahvit test i dag og har begynt spottingen. Veldig trist etter å ha fått min første positive test på 8 måneder :( Så da kan du sette meg på TR, dessverre. Lykke til resten av gjengen og gratulerer til dere med positiv test!

Huff det var ikke greit og høre! Håper dere får desembermirakel! Klem sendes deg ❤️

heisann... Er ganske ny her ( i form av at jeg aldri skrive rher), men har fulgt denne tråd fra start til slutt, men ikke skrevet noe.. Men jeg må bare få ut frustrasjonen et eller annet sted, og lurte på om jeg kunne gjøre det her.. Har ikm på lørdag, mye press i magen, men i form av stikk og riving. Jeg har også ebay tester og jeg vil bare gi opp.

gi opp skikkelig!!!
det skal sies at den var *rosa* i kantene i starten, men nå, en hel dag nesten etter, er streken så og si borte. Antar det er skyggestrek, men er liksom en indre følelse.......

kan noen se på denne?

Vedlegg

• IMG_0400.JPG
    IMG_0400.JPG
    420,6 KB · Visninger: 101
  • IMG_0402.JPG
    IMG_0402.JPG
    190,6 KB · Visninger: 102
heisann... Er ganske ny her ( i form av at jeg aldri skrive rher), men har fulgt denne tråd fra start til slutt, men ikke skrevet noe.. Men jeg må bare få ut frustrasjonen et eller annet sted, og lurte på om jeg kunne gjøre det her.. Har ikm på lørdag, mye press i magen, men i form av stikk og riving. Jeg har også ebay tester og jeg vil bare gi opp.

gi opp skikkelig!!!
det skal sies at den var *rosa* i kantene i starten, men nå, en hel dag nesten etter, er streken så og si borte. Antar det er skyggestrek, men er liksom en indre følelse.......

kan noen se på denne?

Jeg er dårlig på og tyde streker :( men såg ingenting på mine selv før etter IKM! Lykke til :)

IKM 2/3 men skal sies att jeg ikke har målt etter EL. Tror jeg hadde EL rundt den 11/2 ;)

Gratulerer så masse!
Jeg gir opp litt inni meg, men denne stikkingen minner meg på at det IKKE er vanlig mens symptomer... Det stikker ganske kraftig, også litt *nedover låret* ( altså bekkenaktig. Slik jeg har hatt før...) og murring i korsryggen....

gi opp skikkelig!!!

kan noen se på denne?
Ebay testene mine var svake i mange dager. Igår, 1 dag over Ikm var vel første streken som var skikkelig strek. Men cb+ slo ut svakt på mandag og digital slo ut igår på 1-2 uker.

Ebay testene mine var svake i mange dager. Igår, 1 dag over Ikm var vel første streken som var skikkelig strek. Men cb+ slo ut svakt på mandag og digital slo ut igår på 1-2 uker.

så du mener det kan være håp? Jeg føler at det så og si er bare jeg som ser noe her altså....

gi opp skikkelig!!!

kan noen se på denne?
Jeg kan så vidt se en strek der :)

Jeg kan så vidt se en strek der :)

Åh det var godt det ikke var bare meg. Så antydning til rosa når den kom, men den er jo borte nå, mange mange timer senere..... stikking er det som skilder denne mnd fra alle andre, og de andre mnd jeg har testet har det ikke kommet skyggestrek der...
Men forbereder meg på mensen

Hmmm, da jeg var gravid med jenta mi hadde jeg skikkelige stikkinger i ene sida, ene dagen var det ekstremt vondt før det plutselig gikk over, antaglig var det festesmerter. Fikk test som din rett før ikm, men der ble streken tydeligere når den hadde ligget litt da. Men virker som disse testene oppfører seg litt forskjellig. Test igjen i morgen og se da ;-)

Det hørtes jo veldig positivt ut med din erfaring. Men trodde da festesmerter var mye tidligere enn et par dager før ikm? Jeg har sett streker p to tester, men som sagt forsvunnet, og så og si usynlige( selv om jeg er glad noen så den )
Tar en imorgen også, dagen før ikm , men hjernen min går og sier.... Den er negativ. Men fy søren det stikker i hele området. Kjenner det sprer seg både oppover og nedover og til siden. Og det er ikke innbilning

Back
Topp