»»IKM uke 10««

Da er vår uke over og det er en ny ikm gruppe sin tur :)

Gratulerer til alle de gravide :D Og bedre lykke til oss som det ikke klaffet for denne gangen :)

Til derr som har passert ikm eller ikke oppdatert (som jeg har fått med meg) så krysser jeg fingerne for dere :D

Passert IKM??
- 1+1
- chatte90
- _Koala_

Ikke oppdatert
- Starfish
- 3nøtter
- Prøver94
- Julie
- Tosmåogentil

Jeg begynte å teste i går. Blir testing etter jobb på meg. Håper det er bedre enn morningen.

Hadde ikke EL i januar (sluttet på pillen i des), så håper temp.ing + testing gjør at det går veien denne mnd. Veldig spent på om jeg kommer til å føle smerter, få slim etc, og faktisk ha EL!!
Hvordan ligger dere an ?:)

Hei! Ingen TR enda, men tror jeg må ha hatt endel forsinket EL, dersom jeg i det hele tatt har hatt EL...:( Tok en test i går, neg som jeg trodde... Nå håper jeg bare TR kommer snart slik at jeg får begynt på en ny pergotime (hadde ikke denne mnd da de hadde gått tom på apotekene...). I mellomtiden venter jeg på oppstart prøverør, alle prøvene tatt, måtte ta MMR vaksinen før oppstart, (og må vente 1 mnd og ta nye blodprøver), og så er vi forhåpentligvis snart i gang. Men frykter likvel det tar ca 2 mnd til før jeg tar toget til trheim og st.olavs ;) Gratulere til alle som ble gravide denne mnd, og lykke til til oss andre som må vente litt til før det klaffer :)

Last edited:
Da viser blodprøver at hcg har dalt. Så da er jeg ikke gravid lengre. :(

Så trist! Kanskje du får nytte av det neste syklus da, har oppfattet at mange opplever å bli gravid raskt igjen etter SA eller slutt på hormonell prevensjon. :p

Så trist! Kanskje du får nytte av det neste syklus da, har oppfattet at mange opplever å bli gravid raskt igjen etter SA eller slutt på hormonell prevensjon. :p
Håper det. Tiden får vise :) ante ugler i mosen da testene ikke ble sterkere og sterkere. Jaja. På med nytt mot!

Øverste er på ikm, miderste 2 dager etter ikm og nederst i dag 4 dager etter ikm. Vet ikke om dere ser set på bilde, men i dag er det en svak strek der. Og det er en meeeeegasvak en på de to andre. Vet ikke helt hva jeg skal tro, mulig jeg har bomma skikkelig på el.

Vedlegg

• 1425922972542.jpg
    1425922972542.jpg
    20,6 KB · Visninger: 112
Ser jeg også! :D Den er jo klart sterkest den siste, så håper du bare har hatt en sen el :D Eller så er det jo noen ganger at man produserer hcg senere :)

Øverste er på ikm, miderste 2 dager etter ikm og nederst i dag 4 dager etter ikm. Vet ikke om dere ser set på bilde, men i dag er det en svak strek der. Og det er en meeeeegasvak en på de to andre. Vet ikke helt hva jeg skal tro, mulig jeg har bomma skikkelig på el.
Ser noe svakt :)

Back
Topp