GratulererHeijeg hadde IKM i går og fikk denne i dag
tenkte det kunne være lurt å si i fra her for å bli registrert gravid
Vis vedlegget 106996
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererHeijeg hadde IKM i går og fikk denne i dag
tenkte det kunne være lurt å si i fra her for å bli registrert gravid
Vis vedlegget 106996
Ikm 7.3![]()
Hvordan ligger dere an ?Jeg begynte å teste i går. Blir testing etter jobb på meg. Håper det er bedre enn morningen.
Hadde ikke EL i januar (sluttet på pillen i des), så håper temp.ing + testing gjør at det går veien denne mnd. Veldig spent på om jeg kommer til å føle smerter, få slim etc, og faktisk ha EL!!
Joda. Jeg kan dytte den opp for deg!Finner ikke uke 14...er det ikke da vi har neste IKM?
Da viser blodprøver at hcg har dalt. Så da er jeg ikke gravid lengre.![]()
Det var veldig syndDa viser blodprøver at hcg har dalt. Så da er jeg ikke gravid lengre.![]()
Da viser blodprøver at hcg har dalt. Så da er jeg ikke gravid lengre.![]()
Håper det. Tiden får viseSå trist! Kanskje du får nytte av det neste syklus da, har oppfattet at mange opplever å bli gravid raskt igjen etter SA eller slutt på hormonell prevensjon.![]()
SerØverste er på ikm, miderste 2 dager etter ikm og nederst i dag 4 dager etter ikm. Vet ikke om dere ser set på bilde, men i dag er det en svak strek der. Og det er en meeeeegasvak en på de to andre. Vet ikke helt hva jeg skal tro, mulig jeg har bomma skikkelig på el.
SerHåper spira sitter
![]()
Kommer vel Ann på om når den festet seg. Jeg hadde positiv 4 dager over IKM og Begynnte blø. Tokk ikke blodprøve så vet ikke hva nivået var. Ta en digital du, når du får mulighetHåper jeg også, men burde vel være sterkere strek så lenge etter ikm?![]()
Ser noe svaktØverste er på ikm, miderste 2 dager etter ikm og nederst i dag 4 dager etter ikm. Vet ikke om dere ser set på bilde, men i dag er det en svak strek der. Og det er en meeeeegasvak en på de to andre. Vet ikke helt hva jeg skal tro, mulig jeg har bomma skikkelig på el.