»»IKM uke 10««

Dere som har passert ikm hvordan ligger dere an?:) og er det noen som vet noe om de som ikke har oppdatert?:)

Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90

Ikke oppdatert :O
- Starfish
- mammatilmirakel

Jeg har da enda ikke fått mensen og spottingen har avtatt. En dag på overtid. Null vondter, ingenting. Jeg er alltid presis, men tenker den kanskje er utsatt på grunn av kjemisk? Positiv test 11 dpo som ble svakere og svakere. Blenda i dag morges, så er ikke gravid. Blir gaal!

Dere som har passert ikm hvordan ligger dere an?:) og er det noen som vet noe om de som ikke har oppdatert?:)

Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90

- Starfish
- mammatilmirakel

Oppdaterte dagen før ikm jeg :) fikk mensen en dag før tiden og har steget inn i pp 13 ;)

Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90

- Starfish
- mammatilmirakel

Veeeeeeldig svak positiv test idag.. Så har et håp nå, men tør ikke sette meg på gravid enda :P Skal ta en cbd imorgen og har bestemt meg for å stole blindt på den :P Sist jeg mistet startet det på samme vis.. Svaaaakt positive tester, 1-2 på cbd da den skulle vist 2-3, også negative tester igjen + blødning. Så er litt skeptisk denne gangen.

Jeg har da enda ikke fått mensen og spottingen har avtatt. En dag på overtid. Null vondter, ingenting. Jeg er alltid presis, men tenker den kanskje er utsatt på grunn av kjemisk? Positiv test 11 dpo som ble svakere og svakere. Blenda i dag morges, så er ikke gravid. Blir gaal!

Jeg skal ut i kveld og vil ha vin. Det er trygt det?

Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90

- Starfish
- mammatilmirakel

TR, og allerede inne i IKM uke 14 gruppen <3

Jeg skal ut i kveld og vil ha vin. Det er trygt det?

Hvis du føler deg helt sikker på at du ikke er gravid, så. Hvis det kan være en sjangse er det vel ikke verdt det.

Tok CB digital jeg, "ikke gravid" - så da blir det vin :)

Kos deg. :) Kan hende det blir siste gangen. ;) Skal ha litt drikke i kveld selv, selv om jeg egentlig smådrikker hjemme veldig sjelden. Vil ha litt kos nå som det plutselig kan bli halvannet år til man kan/orker igjen.

Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90

- Starfish
- mammatilmirakel
Fortsatt ingen TR, har ikke testet i dag etter blenda i går

Kos deg. :) Kan hende det blir siste gangen. ;) Skal ha litt drikke i kveld selv, selv om jeg egentlig smådrikker hjemme veldig sjelden. Vil ha litt kos nå som det plutselig kan bli halvannet år til man kan/orker igjen.

Ble en koselig kveld med venninner :-) Ikke like koselig i dag. TR kom endelig, to dager senere enn antatt. Ligger med vonde menssmerter! Au. Håper det blir siste gang nå :-/ Håper kvelden din ble fin. Ha en fin dag.

Tanten har kommet med alle styrker i dag, to dager på overtid og medført intense vondter. Au. Tydelig at noe har vært annerledes denne måneden. Da vet jeg iallefall jeg kan bli gravid ;) Så sa hopper jeg over til IKM 14, og satser på julebaby <3 Ser noen av dere der og lykke til videre til dere som flytter til terminforum!

Jeg skal hvertfall aldri mere bruke CB+!! Tokk den siste testen i dag, to dager etter jeg Begynnte blø. Var svak strek der innen tidsfristen! Trenger ikke vri eller vende på den for den er lett og se. Aldri mere!!

Dette er damene med ikm i dag :)

♥Søndag 8/3
- Prøver94
- Julie
- Tosmåogentil

Da setter jeg deg på passert enn så lenge :)

Jeg skal hvertfall aldri mere bruke CB+!! Tokk den siste testen i dag, to dager etter jeg Begynnte blø. Var svak strek der innen tidsfristen! Trenger ikke vri eller vende på den for den er lett og se. Aldri mere!!

Kan de ikke være slik kjemisk graviditet? Fa får man tr til vanlig tid, eller noen få dager senere.. Om jeg ikke huske feil? :-S

Back
Topp