Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har passert ikm hvordan ligger dere an?og er det noen som vet noe om de som ikke har oppdatert?
![]()
Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90
Ikke oppdatert :O
- Starfish
- mammatilmirakel
Dere som har passert ikm hvordan ligger dere an?og er det noen som vet noe om de som ikke har oppdatert?
![]()
Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90
- Starfish
- mammatilmirakel
Jeg har da enda ikke fått mensen og spottingen har avtatt. En dag på overtid. Null vondter, ingenting. Jeg er alltid presis, men tenker den kanskje er utsatt på grunn av kjemisk? Positiv test 11 dpo som ble svakere og svakere. Blenda i dag morges, så er ikke gravid. Blir gaal!
![]()
Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90
- Starfish
- mammatilmirakel
Jeg skal ut i kveld og vil ha vin. Det er trygt det?
Hvis du føler deg helt sikker på at du ikke er gravid, så. Hvis det kan være en sjangse er det vel ikke verdt det.
Tok CB digital jeg, "ikke gravid" - så da blir det vin![]()
Fortsatt ingen TR, har ikke testet i dag etter blenda i gårDere som har passert ikm hvordan ligger dere an?og er det noen som vet noe om de som ikke har oppdatert?
![]()
Passert IKM??
- nieida82
- Gravid15
- Wenchus
- mysterious30
- chatte90
- Starfish
- mammatilmirakel
Kos deg.Kan hende det blir siste gangen.
Skal ha litt drikke i kveld selv, selv om jeg egentlig smådrikker hjemme veldig sjelden. Vil ha litt kos nå som det plutselig kan bli halvannet år til man kan/orker igjen.
Det har jeg ikke fått med megOppdaterte dagen før ikm jegfikk mensen en dag før tiden og har steget inn i pp 13
![]()
Da setter jeg deg på passert enn så lengeJeg har da enda ikke fått mensen og spottingen har avtatt. En dag på overtid. Null vondter, ingenting. Jeg er alltid presis, men tenker den kanskje er utsatt på grunn av kjemisk? Positiv test 11 dpo som ble svakere og svakere. Blenda i dag morges, så er ikke gravid. Blir gaal!
Jeg skal hvertfall aldri mere bruke CB+!! Tokk den siste testen i dag, to dager etter jeg Begynnte blø. Var svak strek der innen tidsfristen! Trenger ikke vri eller vende på den for den er lett og se. Aldri mere!!