Lukter fisk av hele meg
Måtte inn til produksjonsdelen en liten tur så nå er det fiskegugge på skoene mine og jeg stinker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, ikke noe fin start på dagen det nei.Får håpe han får en fin helg til tross for en litt dårlig startEn vansklig morgen....
Poden skal til pappaen sin i helgen, og meg og min kjære skal på studietur (jobber samme plass). Dette vet jo poden at vi skal. Så i dag gråt han nesten en time etter han sto opp. Han ville ikke til pappa. Han likte ikke huset til pappa, han skulle ødelegge bilen til pappa, han skulle åpne døren sånn at det ble kaldt hos pappa etc etc.... Og til slutt konkluderte han med at han bare ville være med mormor. Synes dette var tungt, og jeg måtte jobbe med de hormonelle tårene mineHåper det ordner seg, og at han får en fin helg hos pappaen.... Aldri sett han sånn før...
Det har ikke jeg, men kunne ønske jeg hadde det daHer har vi tatt helgen allerede![]()
Aldri vært der jeg heller faktisk, men har lyst å dra dit engangJeg føler jeg har reist i verden, men Stockholm har jeg aldri kommet meg til. Dit skulle jeg gjerne reist.
Det skal jeg vettuSå kjektMå kose deg mye
![]()
ja, krysser alt for det! Tror nok det går over, hvertfall til en viss grad...Uff da, ikke noe fin start på dagen det nei.Får håpe han får en fin helg til tross for en litt dårlig start
får håpe det, ikke noe koselig når det er sånnja, krysser alt for det! Tror nok det går over, hvertfall til en viss grad...
Får ganske så vondt i mammahjertet <3får håpe det, ikke noe koselig når det er sånn
Var det ikke i natt du skulle føde da???Jeg er ihvertfall våken nå. Men vil jo helst være i drømmeland da. Eller føde. Men d skjer jo ikke..
God formiddagGod morgen! Må ha en strålende dag
Hva er dagens planer?![]()
Uff...så vondt for mammahjerteEn vansklig morgen....
Poden skal til pappaen sin i helgen, og meg og min kjære skal på studietur (jobber samme plass). Dette vet jo poden at vi skal. Så i dag gråt han nesten en time etter han sto opp. Han ville ikke til pappa. Han likte ikke huset til pappa, han skulle ødelegge bilen til pappa, han skulle åpne døren sånn at det ble kaldt hos pappa etc etc.... Og til slutt konkluderte han med at han bare ville være med mormor. Synes dette var tungt, og jeg måtte jobbe med de hormonelle tårene mineHåper det ordner seg, og at han får en fin helg hos pappaen.... Aldri sett han sånn før...
Haha...så du ga opp liksomVar musestille i gårJeg gikk rett og slett og la meg
![]()
Var det ikke i natt du skulle føde da???
Håper virkelig det snart setter igang hos deg...denne ventetiden er ulidelig![]()
Æsj...vaskehelg??Helgeplaner jenter? Vi skal ta en skikkelig husvask nå som hundene er reist. Dra frem alt av møbler, fjerne tepper osv![]()
Å fysj daLukter fisk av hele megMåtte inn til produksjonsdelen en liten tur så nå er det fiskegugge på skoene mine og jeg stinker
![]()
Yeeii, det er et godt tegnD er noe som skjer ihvertfall, for d er lyserosa på papiret når jeg tørker meg..
Ja, jeg håper virkelig det...Uff...så vondt for mammahjerte
Tipper han får det fint når han først kommer til pappan sin![]()
Var liksom ikke vits å skravle med meg selvHaha...så du ga opp liksom![]()
Yeeii, det er et godt tegn
Heia, heia!
HeheÅ fysj da
Imponert over at du takler lukta![]()