Felles skravle 2015

På vei til å bli forkjøla?

Aner ikke. Har våknet sånn nå og da etter jeg ble gravid, så tror heller det er et symptom hos meg:p haha

Prøvd å spise noe før du sto opp? Etter noen uker med helt syk kvalme, der ingen ting hjalp... hjalp det plutselig å ha to skiver liggende på nattbordet som jeg spiste. Da var jeg mye bedre når jeg sto opp.
Prøvde meg på ritz kjeks en periode, men syns det hjalp fint lite igrunnen :/ matlysten er jo borte for lenge siden, men vet jeg må bli flinkere til å bare tvinge ned no mat -.-

Prøvde meg på ritz kjeks en periode, men syns det hjalp fint lite igrunnen :/ matlysten er jo borte for lenge siden, men vet jeg må bli flinkere til å bare tvinge ned no mat -.-
Ritz hjalp ikke her... Hvor langt er du nå? Sykemeldt?

13+6, skal til legen idag og forlenge sykemeldingen :/ har vært sykemeldt alt for lenge allerede, håper det går over snart :/
Er 23+0 i dag... Vært vekke fra jobb siden 6+4 :( kvalmen gikk over i kraftig bekkenløsning :( savner jobben min, men har vell innsett at jeg ikke kommer tilbake...

Er 23+0 i dag... Vært vekke fra jobb siden 6+4 :( kvalmen gikk over i kraftig bekkenløsning :( savner jobben min, men har vell innsett at jeg ikke kommer tilbake...
Huff :( jeg har vært borte siden uke 5 :( så håper jeg får jobbet litt før bekkenet begynner på meg, har begynt å kjenne det smått allerede :/

God morgen! Nå skal jeg straks levere lille klumpen i barnehagen, må bare få pusset tennene hennes og rive henne fra "Ipan".. Er jo så gøy å se på youtubevideoer av folk som pakker opp egg og leker... Jiises..

God morgen! Nå skal jeg straks levere lille klumpen i barnehagen, må bare få pusset tennene hennes og rive henne fra "Ipan".. Er jo så gøy å se på youtubevideoer av folk som pakker opp egg og leker... Jiises..
God morgen ;) håper du får den greit ifra henne da :p jeg sitter i bilen på vei til legen, heldigvis kjører samboeren meg idag. Formen er på bunn igjen :( -.-

Nettopp:p haha
Neida, men i fjor var vel et unntak da;)

Veldig fornøyd med at det er sol er, men ofte så er det bare en uke, kanskje 2.
I 2012 var det veldig bra i pinseuka, men resten av sommeren var veldig kald og masse regn.

Hvor skal dere?
Kypros.. coral bay tror jeg det het :-)

Knekkebrød med gulost var det eneste jeg fikk i meg på morgenen..

Back
Topp