Har de funnet ut av hvem som melder de nå da??Hahajeg er på siste sesong men husker fint lite av hele greia for å si det slik
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de funnet ut av hvem som melder de nå da??Hahajeg er på siste sesong men husker fint lite av hele greia for å si det slik
![]()
Hahaha hva tror du? NeiHar de funnet ut av hvem som melder de nå da??
Har jo vært sånn en uke så har vel vent meg til detGod morgenså bra du føler deg mer uthvilt selv om ikke søvnen var helt på plass inatt
Lykke til på jm timen
![]()
I går ja. Alt bra. Skulle gjerne hatt noe sterkere drugs enn paracett mot syingen bare. Auau. Svir, brenner og stikker. BlæhHøres deilig utkom du hjem i går? Alt bra?
Godt å ligge litt ekstra i sengen, det gjør jeg ogsåGod morgen jenter!
Her har vi vært våken i over en time alt.. Menn ligger fortsatt i sengenpoden ser Karsten og Petra på ipaden min.
Snart opp for litt frokost og en kopp te!
Så hærligI går ja. Alt bra. Skulle gjerne hatt noe sterkere drugs enn paracett mot syingen bare. Auau. Svir, brenner og stikker. Blæh
Åh, har ikke vært inne her på denne tråden så lenge jegHar jo vært sånn en uke så har vel vent meg til dettakk
![]()
Huff det hørtes ikke godt ut, hva sydde du? :/ Håper smerten snart går over for deg ♡♡I går ja. Alt bra. Skulle gjerne hatt noe sterkere drugs enn paracett mot syingen bare. Auau. Svir, brenner og stikker. Blæh
Kommer du innom etterpå ?God morgenfin dag i dag, har ikke sovet så mye i natt heller, men føler meg mere uthvilt
beina ville vertfall slappe litt av i natt. Nå venter jeg på jm time
![]()
Har sliti med restless legs i en uke, men det var annerledes i nattÅh, har ikke vært inne her på denne tråden så lenge jegKroppen venner seg til det meste
![]()
Huff ikke kjekt :/ Håper det holder på å gi seg nå da ♡Har sliti med restless legs i en uke, men det var annerledes i nattså håper det gir seg
Har ikke turt å kikke etter, men både innover og utenpå. Er klippet utenpå som er værst. Det setter jo jeg meg ned på, så sitting er uaktueltHuff det hørtes ikke godt ut, hva sydde du? :/ Håper smerten snart går over for deg ♡♡
Hahaha! Da skjønner jeg det ikke er verdt å fortsette på den serienHahaha hva tror du? Neidet er jo helt tragisk.. De trodde det var hun allison men nå er hun havnet i fengsel, og "A" bare fortsetter. Syns de har strukket hele greia alt for langt..
Uffa... husker det ja. Spesielt når jeg var på do. Men du kan vell ta paracet/ibux?I går ja. Alt bra. Skulle gjerne hatt noe sterkere drugs enn paracett mot syingen bare. Auau. Svir, brenner og stikker. Blæh
Prøvd å spise noe før du sto opp? Etter noen uker med helt syk kvalme, der ingen ting hjalp... hjalp det plutselig å ha to skiver liggende på nattbordet som jeg spiste. Da var jeg mye bedre når jeg sto opp.Godt å ligge litt ekstra i sengen, det gjør jeg ogsåKvalmen kommer ikke før jeg står opp av en eller annen grunn
Men må opp nå snart, har en legetime idag :/
Tar paracett ja. Men hjelper liksom ikke no særligUffa... husker det ja. Spesielt når jeg var på do. Men du kan vell ta paracet/ibux?
Du får kontakte barsel om det blir for ille <3 God bedring snuppa!Tar paracett ja. Men hjelper liksom ikke no særlig![]()
Er det ikke for kaldt og dårlig vær, så er det for varmt? Går ikke an å tilfredstille deg! Elsker norgesferie jeg! Egentlig pleier vi alltid å være hjemme i norge på sommern, men nå fikk vi turen i julegave så da kan ikke sambo nekte![]()
Hipp, hipp hurra for store litte gutten min
I dag er det 8 år siden jeg ble mamma for første gang
Jepp! Våknet med hodepine i dag! Tett i nesen er jeg alltid om natten, uansett![]()