Felles skravle 2015

Har de funnet ut av hvem som melder de nå da??
Hahaha hva tror du? Nei :p det er jo helt tragisk.. De trodde det var hun allison men nå er hun havnet i fengsel, og "A" bare fortsetter. Syns de har strukket hele greia alt for langt..

God morgen jenter!
Her har vi vært våken i over en time alt.. Menn ligger fortsatt i sengen :) poden ser Karsten og Petra på ipaden min.
Snart opp for litt frokost og en kopp te!
Godt å ligge litt ekstra i sengen, det gjør jeg også :) Kvalmen kommer ikke før jeg står opp av en eller annen grunn :p Men må opp nå snart, har en legetime idag :/

God morgen :D fin dag i dag, har ikke sovet så mye i natt heller, men føler meg mere uthvilt :) beina ville vertfall slappe litt av i natt. Nå venter jeg på jm time :)
Kommer du innom etterpå ?

Huff det hørtes ikke godt ut, hva sydde du? :/ Håper smerten snart går over for deg ♡♡
Har ikke turt å kikke etter, men både innover og utenpå. Er klippet utenpå som er værst. Det setter jo jeg meg ned på, så sitting er uaktuelt

"Heldigvis" bare grad 2. Men ille nok!

Hahaha hva tror du? Nei :p det er jo helt tragisk.. De trodde det var hun allison men nå er hun havnet i fengsel, og "A" bare fortsetter. Syns de har strukket hele greia alt for langt..
Hahaha! Da skjønner jeg det ikke er verdt å fortsette på den serien :P

I går ja. Alt bra. Skulle gjerne hatt noe sterkere drugs enn paracett mot syingen bare. Auau. Svir, brenner og stikker. Blæh
Uffa... husker det ja. Spesielt når jeg var på do. Men du kan vell ta paracet/ibux?

Godt å ligge litt ekstra i sengen, det gjør jeg også :) Kvalmen kommer ikke før jeg står opp av en eller annen grunn :p Men må opp nå snart, har en legetime idag :/
Prøvd å spise noe før du sto opp? Etter noen uker med helt syk kvalme, der ingen ting hjalp... hjalp det plutselig å ha to skiver liggende på nattbordet som jeg spiste. Da var jeg mye bedre når jeg sto opp.

Er det ikke for kaldt og dårlig vær, så er det for varmt? Går ikke an å tilfredstille deg! Elsker norgesferie jeg! Egentlig pleier vi alltid å være hjemme i norge på sommern, men nå fikk vi turen i julegave så da kan ikke sambo nekte :-P

Nettopp:p haha
Neida, men i fjor var vel et unntak da;)

Veldig fornøyd med at det er sol er, men ofte så er det bare en uke, kanskje 2.
I 2012 var det veldig bra i pinseuka, men resten av sommeren var veldig kald og masse regn.

Hvor skal dere?

Back
Topp