På vei til å bli forkjøla?Hodepine hadde jeg i dag og. Også så tett i øra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På vei til å bli forkjøla?Hodepine hadde jeg i dag og. Også så tett i øra![]()
På vei til å bli forkjøla?
Åja etter fødselen eller? HuffHar ikke turt å kikke etter, men både innover og utenpå. Er klippet utenpå som er værst. Det setter jo jeg meg ned på, så sitting er uaktuelt
"Heldigvis" bare grad 2. Men ille nok!
AhaAner ikke. Har våknet sånn nå og da etter jeg ble gravid, så tror heller det er et symptom hos meghaha
Prøvde meg på ritz kjeks en periode, men syns det hjalp fint lite igrunnen :/ matlysten er jo borte for lenge siden, men vet jeg må bli flinkere til å bare tvinge ned no mat -.-Prøvd å spise noe før du sto opp? Etter noen uker med helt syk kvalme, der ingen ting hjalp... hjalp det plutselig å ha to skiver liggende på nattbordet som jeg spiste. Da var jeg mye bedre når jeg sto opp.
Ritz hjalp ikke her... Hvor langt er du nå? Sykemeldt?Prøvde meg på ritz kjeks en periode, men syns det hjalp fint lite igrunnen :/ matlysten er jo borte for lenge siden, men vet jeg må bli flinkere til å bare tvinge ned no mat -.-
13+6, skal til legen idag og forlenge sykemeldingen :/ har vært sykemeldt alt for lenge allerede, håper det går over snart :/Ritz hjalp ikke her... Hvor langt er du nå? Sykemeldt?
Er 23+0 i dag... Vært vekke fra jobb siden 6+413+6, skal til legen idag og forlenge sykemeldingen :/ har vært sykemeldt alt for lenge allerede, håper det går over snart :/
HuffEr 23+0 i dag... Vært vekke fra jobb siden 6+4kvalmen gikk over i kraftig bekkenløsning
savner jobben min, men har vell innsett at jeg ikke kommer tilbake...
Hva jobber du med?Huffjeg har vært borte siden uke 5
så håper jeg får jobbet litt før bekkenet begynner på meg, har begynt å kjenne det smått allerede :/
Er daglig leder i en frisørsalong, du da?Hva jobber du med?
AhaI dag er snuppa i magen alt for rolig.... liker ikke!
Håper detHuff ikke kjekt :/ Håper det holder på å gi seg nå da ♡
Den er innekatt nåKva med katteluke? Her har katten det og det er genialt. Styrer alt slikt sjølv og me slepp det evigmaset om at han skal inn og ut![]()
Jepp :/ håper jeg og!Åja etter fødselen eller? Huffhåper det blir bedre fort ♡
God morgenGod morgen! Nå skal jeg straks levere lille klumpen i barnehagen, må bare få pusset tennene hennes og rive henne fra "Ipan".. Er jo så gøy å se på youtubevideoer av folk som pakker opp egg og leker... Jiises..
Kypros.. coral bay tror jeg det hetNettopphaha
Neida, men i fjor var vel et unntak da
Veldig fornøyd med at det er sol er, men ofte så er det bare en uke, kanskje 2.
I 2012 var det veldig bra i pinseuka, men resten av sommeren var veldig kald og masse regn.
Hvor skal dere?
Knekkebrød med gulost var det eneste jeg fikk i meg på morgenen..Prøvde meg på ritz kjeks en periode, men syns det hjalp fint lite igrunnen :/ matlysten er jo borte for lenge siden, men vet jeg må bli flinkere til å bare tvinge ned no mat -.-