Tusen takk for det. Blir mer og mer fornøyd selv også. Nå er neste steg oppe og loft. Wæwæ. De holder nå på der oppe arbeidsfolk.Så fint du har det Synnøve
Vi ønsker jo beholde mye av den gamle stilen her og da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det. Blir mer og mer fornøyd selv også. Nå er neste steg oppe og loft. Wæwæ. De holder nå på der oppe arbeidsfolk.Så fint du har det Synnøve
Tusen takk for det. Mye av bildene har oldefar til guttungen malt, han var kunstmaler![]()
Elsker den kroken![]()
Ser det med pute ja, må bare finne en da. Har jo tilsvarende som i sofa. Svarte og sånn hårete, hmm..
D bli jo kjempefint! Ja, du kan godt ha en pute i stolen![]()
Jeg så bildene men denne posten la jeg ikke merke tilnei det er ikke veldig mye aktivitet her..
8 uker å vente på et bord, det bør være et fint bord asså haha
Ja jeg får masse, så er veldig heldig med detja de er jo bra men har alltid drømt om en emmaljunga men det kan jeg bare legge vekk nå for nå er vogna kjøpt og betalt hehe
Toro gryterett som inneholder gluten.Meksikansk? For et liv uten kylling orker jeg bare ikke å forestille meg![]()
Jeg ogsåToro gryterett som inneholder gluten.
Nei, spiser en del kylling selv altså. Skal ha det til middag i morgen bl.a.![]()
Hihi, fort gjort![]()
Neiii, får lage litt liv vi![]()
Det er veldig fint, lekkert sort, lavt og firkantet glassbord.
Joda, men det får bli med drømmen. Fornuften seiret![]()
Så kult å ha bilder man faktisk har et forhold til og ikke bare noe man har finni i butikkenmen nå er jo jeg over gjennomsnittet glad i puter så det er jo bare hva jeg ville ha gjort
![]()
Ok, og hele retten erJeg også<3Kylling<3
Vi satser på det og at vi blir fornøydMen da er det nok verdt å vente på
Ja man får vel være litt fornuftig, men syntes mamma kunne informert meg om at hu og mormor skulle betale vognen så kan det hende det hadde blitt emmaljunga. for fant en som var fin men dyrere hahaNeida vognen er veldig fin men jeg får ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha mariusteppe i blått eller grått, hva passer best til brunt tru?
Ja, veldig flott det altså. Har jo fra andre også da,og noen trykk kjøpt på typ bohus. Så en salig blanding. Men vi vil jo bare få flere og flere av oldefaren hans da. For det får vi i gaver utover. Er svigers som har mange.
Ja, men skjønner det. Puter gjør seg det. Må ha flere i store sofa og. Nå er det kun 2 derMen jeg syns puter er vanskelig
![]()
Du må fikse negler på meg en gangBlir noe sånn som dette da Ronja:
Vis vedlegget 106466
Bare du er brun rundt munnen i tillegg etter sjokoladen![]()
Mye som skal gjøres i morgen så blir enkelt med grillet kylling, pommes frites, potetsalat og salatOk, og hele retten er?
Her er det stekte kyllingstrimler med ovnsbakte potetbåter, salat og salsa![]()
Vi satser på det og at vi blir fornøyd
Du må ikke spørre meg, for jeg bare svarer grått. Jeg elsker grått![]()
Ja man skal ha en blanding i et hjem, ellers blir det "katalog hjem" tenker jeg dajeg må få hengt opp mere på veggene jeg da, har bilder av frøkna jeg skulle hatt opp. Samt skilt og et bilde jeg malte når jeg gikk forming som jeg syntes er ganske kult hehe
Enkelt og godt det daMye som skal gjøres i morgen så blir enkelt med grillet kylling, pommes frites, potetsalat og salat![]()
Haha jeg elsker sort jeg da, om jeg kunne hadde jeg bare kjøpt sorte tingMen jeg er litt usikker på om det blir veldig feil med den blåfargen til brun vogn. Det er veldig fint i grått, men får liksom ikke bestemt meg helt haha
Feilpost!![]()