Skravletråd :)

Hei søte du!:)
Veldig fin her. Nydelig vær her i dag, trilet frem og tilbake til barnehage hvor han fikk leke og herje litt. Ellers har vi fått en del opp på veggene her i dag. Flyttet og ommøblert litt etc.

Hei på deg søta :)
Så deilig da, det er så godt å være ute når været er fint :) kjenner jeg er litt nysgjerrig på hvordan det blir seende ut hos deg når du er ferdig :)

Her går det mer i å kaste mest mulig så jeg ka få inn mest mulig til lillebror haha så satser på at jeg får tatt mellomgangen og soverommet i morgen. Men om været er like fint i morgen som det var i dag så trur jeg ikke at jeg vil være inne å rydde, da tar jeg meg heller en tur ned til elven for der er det så fint :D

Hei på deg søta :)
Så deilig da, det er så godt å være ute når været er fint :) kjenner jeg er litt nysgjerrig på hvordan det blir seende ut hos deg når du er ferdig :)

Her går det mer i å kaste mest mulig så jeg ka få inn mest mulig til lillebror haha så satser på at jeg får tatt mellomgangen og soverommet i morgen. Men om været er like fint i morgen som det var i dag så trur jeg ikke at jeg vil være inne å rydde, da tar jeg meg heller en tur ned til elven for der er det så fint :D

Skal prøve ta litt bilder etterpå og legge ut her jeg. Om ikke kommer det snart;) Er jo ikke klart, men så blir jeg aldri fornøyd heller da;) Vi venter på bord etc etc.

Ja, da må du få tatt deg en tur ut. Ta med matpakke ned der:D Arver du mye til han eller?:)

Skal prøve ta litt bilder etterpå og legge ut her jeg. Om ikke kommer det snart;) Er jo ikke klart, men så blir jeg aldri fornøyd heller da;) Vi venter på bord etc etc.

Ja, da må du få tatt deg en tur ut. Ta med matpakke ned der:D Arver du mye til han eller?:)

Ja gjør det! Og gjør meg oppmerksom på at de blir lagt ut da ;) Jeg har trua på at det blir veldig bra :) tar det lang tid før det kommer eller?

Ja jeg skulle få arve bilsete med base, klær, dyner og sengetøy, vognpose om jeg ikke husker feil, tepper og få låne vugge av stesøsteren min. Så får jeg klær tilsendt av fetteren min og kona etter deres som ble født tidligere i vinter. Så fant jeg en fin vogn på finn i går så stefaren min har hentet den. 1200 kr for en fin brun simo duo vogn, så da slo jeg til selv om jeg egentlig ikke hadde bestemt meg helt for om jeg ville ha simo eller emmaljunga men kunne ikke la den vognen gå fra meg så da ble det simovogn på lillebror :)

God kveld:) kva skjer på skravletråden i kveld? :)

IMAG0892[1].jpg Fortsatt ikke fått satt av dora:P
"Gamle stuen" her mangler et bilde til på veggen der borte og bordet skal vekk. Bilde har vi, må bare komme opp;) Skal også ha tilsvarende lampe i andre vinduskarmen. Vinduene skal også gjøres noe med på sikt, men det er en annen sak:P

IMAG0883[1].jpg
Kosekroken i "gamlestuen" har fått litt flere bilder. Bør vi ha en pute i stolen eller ikke??

IMAG0885[1].jpg
Her ser vi over i nye stuen. Skal få like ovner i denne stuen og, så den hvite på gulvet der er kun imidertid. Skal ha sort glassovn på veggen som i gamle stuen.
IMAG0893[1].jpg
Litt nærmere bilde. Gulvet i "gamlestuen" skal også slipes ned når gubben har tid og ork.

IMAG0894[1].jpg
Nærmere bilde av klokken:D

IMAG0877[1].jpg
Nye sofaen. Her må vi få bilder. Evt. et stort. Annet vi kunne hatt her mon tro??

Vis vedlegget 106506 Fortsatt ikke fått satt av dora:P
"Gamle stuen" her mangler et bilde til på veggen der borte og bordet skal vekk. Bilde har vi, må bare komme opp;) Skal også ha tilsvarende lampe i andre vinduskarmen. Vinduene skal også gjøres noe med på sikt, men det er en annen sak:P

Vis vedlegget 106508
Kosekroken i "gamlestuen" har fått litt flere bilder. Bør vi ha en pute i stolen eller ikke??

Vis vedlegget 106509
Her ser vi over i nye stuen. Skal få like ovner i denne stuen og, så den hvite på gulvet der er kun imidertid. Skal ha sort glassovn på veggen som i gamle stuen.
Vis vedlegget 106510
Litt nærmere bilde. Gulvet i "gamlestuen" skal også slipes ned når gubben har tid og ork.

Vis vedlegget 106511

Vis vedlegget 106512
Nye sofaen. Her må vi få bilder. Evt. et stort. Annet vi kunne hatt her mon tro??
Så koselig du har det:D og eksemplarisk ryddig:p

Så koselig du har det:D og eksemplarisk ryddig:p
Tusen takk:)
Vi holder jo på her, mye styr. :p
Største prosjektet er jo loftet nå egentlig, men der er det ingenting å ta bilde av enda...Er bare en byggeplass:p

Jada, pleier rydde og ha det nogelunde...Går over når han legger seg, men ser nå det ikke er perfekt..en tøffel under sofaen etc;)

Ja gjør det! Og gjør meg oppmerksom på at de blir lagt ut da ;) Jeg har trua på at det blir veldig bra :) tar det lang tid før det kommer eller?

Ja jeg skulle få arve bilsete med base, klær, dyner og sengetøy, vognpose om jeg ikke husker feil, tepper og få låne vugge av stesøsteren min. Så får jeg klær tilsendt av fetteren min og kona etter deres som ble født tidligere i vinter. Så fant jeg en fin vogn på finn i går så stefaren min har hentet den. 1200 kr for en fin brun simo duo vogn, så da slo jeg til selv om jeg egentlig ikke hadde bestemt meg helt for om jeg ville ha simo eller emmaljunga men kunne ikke la den vognen gå fra meg så da ble det simovogn på lillebror :)

Lagt ut nå:P Men ikke så mye liv her nå, så ikke så vanskelig å finne akkurat:P haha
8 uker levering på bordet.

Åhhh, så fantastisk. Da får du jo masse!!:D Simovogn er jo bra:D

Vis vedlegget 106508

Vis vedlegget 106509
Vis vedlegget 106510

Vis vedlegget 106511

Vis vedlegget 106512

Det er jo kjempe fint :) jeg er veldig glad i puter så jeg hadde nok putta en pute i stolen :P elska den kosekroken, det er så koselig med sånn krok!

Vis vedlegget 106506 Fortsatt ikke fått satt av dora:p
"Gamle stuen" her mangler et bilde til på veggen der borte og bordet skal vekk. Bilde har vi, må bare komme opp;) Skal også ha tilsvarende lampe i andre vinduskarmen. Vinduene skal også gjøres noe med på sikt, men det er en annen sak:p

Vis vedlegget 106508

Vis vedlegget 106509
Vis vedlegget 106510

Vis vedlegget 106511

Vis vedlegget 106512
Utrolig fin stue :D Gleder meg sååå til jeg skal begynne med innredning :D

Vis vedlegget 106508

Vis vedlegget 106509
Vis vedlegget 106510

Vis vedlegget 106511

Vis vedlegget 106512

D bli jo kjempefint! Ja, du kan godt ha en pute i stolen ;)

Lagt ut nå:P Men ikke så mye liv her nå, så ikke så vanskelig å finne akkurat:P haha
8 uker levering på bordet.

Åhhh, så fantastisk. Da får du jo masse!!:D Simovogn er jo bra:D

Jeg så bildene men denne posten la jeg ikke merke til :P nei det er ikke veldig mye aktivitet her..

8 uker å vente på et bord, det bør være et fint bord asså haha

Ja jeg får masse, så er veldig heldig med det :) ja de er jo bra men har alltid drømt om en emmaljunga men det kan jeg bare legge vekk nå for nå er vogna kjøpt og betalt hehe

Hihi, ok. Godt det. Hendte vi kunne ha det før. Innholder desverre gluten, så går ikke nå lenger.
Meksikansk? For et liv uten kylling orker jeg bare ikke å forestille meg :P

Det er jo kjempe fint :) jeg er veldig glad i puter så jeg hadde nok putta en pute i stolen :p elska den kosekroken, det er så koselig med sånn krok!
Tusen takk for det. Mye av bildene har oldefar til guttungen malt, han var kunstmaler:)
Elsker den kroken:D
Ser det med pute ja, må bare finne en da. Har jo tilsvarende som i sofa. Svarte og sånn hårete, hmm..

Utrolig fin stue :D Gleder meg sååå til jeg skal begynne med innredning :D
Tusen takk for det. Den har blitt utvidet så en helt ny del og en del endringer i den andre.

Det skjønner jeg godt. Det er jo så gøy.:D Når får dere eget?

Back
Topp