Skravletråd :)

Så fint du har det Synnøve
Tusen takk for det. Blir mer og mer fornøyd selv også. Nå er neste steg oppe og loft. Wæwæ. De holder nå på der oppe arbeidsfolk.
Vi ønsker jo beholde mye av den gamle stilen her og da:)

Tusen takk for det. Mye av bildene har oldefar til guttungen malt, han var kunstmaler:)
Elsker den kroken:D
Ser det med pute ja, må bare finne en da. Har jo tilsvarende som i sofa. Svarte og sånn hårete, hmm..

Så kult å ha bilder man faktisk har et forhold til og ikke bare noe man har finni i butikken :) men nå er jo jeg over gjennomsnittet glad i puter så det er jo bare hva jeg ville ha gjort :P

Jeg så bildene men denne posten la jeg ikke merke til :p nei det er ikke veldig mye aktivitet her..

8 uker å vente på et bord, det bør være et fint bord asså haha

Ja jeg får masse, så er veldig heldig med det :) ja de er jo bra men har alltid drømt om en emmaljunga men det kan jeg bare legge vekk nå for nå er vogna kjøpt og betalt hehe

Hihi, fort gjort;)
Neiii, får lage litt liv vi:D

Det er veldig fint, lekkert sort, lavt og firkantet glassbord.

Joda, men det får bli med drømmen. Fornuften seiret:P

Hihi, fort gjort;)
Neiii, får lage litt liv vi:D

Det er veldig fint, lekkert sort, lavt og firkantet glassbord.

Joda, men det får bli med drømmen. Fornuften seiret:P

Men da er det nok verdt å vente på :)

Ja man får vel være litt fornuftig, men syntes mamma kunne informert meg om at hu og mormor skulle betale vognen så kan det hende det hadde blitt emmaljunga. for fant en som var fin men dyrere haha :P Neida vognen er veldig fin men jeg får ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha mariusteppe i blått eller grått, hva passer best til brunt tru?

Så kult å ha bilder man faktisk har et forhold til og ikke bare noe man har finni i butikken :) men nå er jo jeg over gjennomsnittet glad i puter så det er jo bare hva jeg ville ha gjort :p

Ja, veldig flott det altså. Har jo fra andre også da,og noen trykk kjøpt på typ bohus. Så en salig blanding. Men vi vil jo bare få flere og flere av oldefaren hans da. For det får vi i gaver utover. Er svigers som har mange.

Ja, men skjønner det. Puter gjør seg det. Må ha flere i store sofa og. Nå er det kun 2 der:P Men jeg syns puter er vanskelig:P

Men da er det nok verdt å vente på :)

Ja man får vel være litt fornuftig, men syntes mamma kunne informert meg om at hu og mormor skulle betale vognen så kan det hende det hadde blitt emmaljunga. for fant en som var fin men dyrere haha :p Neida vognen er veldig fin men jeg får ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha mariusteppe i blått eller grått, hva passer best til brunt tru?
Vi satser på det og at vi blir fornøyd:)

Du må ikke spørre meg, for jeg bare svarer grått. Jeg elsker grått:P

Ja, veldig flott det altså. Har jo fra andre også da,og noen trykk kjøpt på typ bohus. Så en salig blanding. Men vi vil jo bare få flere og flere av oldefaren hans da. For det får vi i gaver utover. Er svigers som har mange.

Ja, men skjønner det. Puter gjør seg det. Må ha flere i store sofa og. Nå er det kun 2 der:P Men jeg syns puter er vanskelig:P

Ja man skal ha en blanding i et hjem, ellers blir det "katalog hjem" tenker jeg da :P jeg må få hengt opp mere på veggene jeg da, har bilder av frøkna jeg skulle hatt opp. Samt skilt og et bilde jeg malte når jeg gikk forming som jeg syntes er ganske kult hehe

Ok, og hele retten er;)?
Her er det stekte kyllingstrimler med ovnsbakte potetbåter, salat og salsa:p
Mye som skal gjøres i morgen så blir enkelt med grillet kylling, pommes frites, potetsalat og salat ;)

Vi satser på det og at vi blir fornøyd:)

Du må ikke spørre meg, for jeg bare svarer grått. Jeg elsker grått:P

Haha jeg elsker sort jeg da, om jeg kunne hadde jeg bare kjøpt sorte ting :P Men jeg er litt usikker på om det blir veldig feil med den blåfargen til brun vogn. Det er veldig fint i grått, men får liksom ikke bestemt meg helt haha

Ja man skal ha en blanding i et hjem, ellers blir det "katalog hjem" tenker jeg da :p jeg må få hengt opp mere på veggene jeg da, har bilder av frøkna jeg skulle hatt opp. Samt skilt og et bilde jeg malte når jeg gikk forming som jeg syntes er ganske kult hehe

Helt enig. Katalog er ikke noe særlig.
Da må du henge opp:D
Her skal jeg også få bilder av guttungen opp. Må bare forstørre først. Meste av det skal være oppe da. Oppover i trapp og loft. Soverommet vårt. Og der er jo ikke klart enda.

Feilpost! :)

Haha jeg elsker sort jeg da, om jeg kunne hadde jeg bare kjøpt sorte ting :p Men jeg er litt usikker på om det blir veldig feil med den blåfargen til brun vogn. Det er veldig fint i grått, men får liksom ikke bestemt meg helt haha

Glad i sort jeg også for all del. :D

Jeg stemmer iallefall grått. Blir aldri feil det vettu;)

Haha, der svarte jeg på noe som ble en feilpost, jaja..
Regner jeg med du dropper det Venessiela;)

Back
Topp