Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaHun er rar. Noen ganger kam jeg ikke fatte at vi er søstre![]()
Helt klartJa, det merkes![]()
Du er ikke alene.Jeg får vist ikke sove i natt heller, jeg![]()
Sitter oppe litt nå, og kommer til å prøve meg på sengen igjen om ikke alt for lenge, og du?Du er ikke alene.
Er egentlig litt stille akkurat nå, tror de fleste har lagt seg.Her var det mye skravling! Slenger meg på såvidt i natten, sliter med søvnen.
Jeg får vist ikke sove i natt heller, jeg![]()
Ja, det er grusomt.Er så lei av halsbrann og gulping i munnen! Det må være det værste med å være gravid![]()
Er noen her, men det er stille ja.Er egentlig litt stille akkurat nå, tror de fleste har lagt seg.
Hva tar du for det?Er så lei av halsbrann og gulping i munnen! Det må være det værste med å være gravid![]()
Det kommer til å gå så bra skal du se.Jeg ligger å gru gleder meg til i morgen og håper de setter meg i gang, samtidig som jeg har totalt angst for å føde. Tviler på at det blir mye søvn
Det har jeg også, koselig det daDu er ikke alene neihar aktiv gutt i magen som ikke lar meg sove
![]()
Hva tar du for det?
Klage over det i går kveld, og noen fikk meg til å prøve flytende Gaviscon.
Den hjalp fantastisk godt
Fordi de har sagt de regner med at de gjør det. Skal se om hun er i tverre enda, prøve å snu og ta vannet hvis det går.Det kommer til å gå så bra skal du se.
Hvorfor tror du de kommer til å sette deg i gang?
Sånn hadde jeg det med nr to. Våknet av at jeg ikke fikk puste, hadde gulpet opp magesyre fått det ned i feilt rør. Helt grusomt.Har galieve mot halsbrann, men hjelper ikke mot oppgulp.. Våkner av at jeg holder på å kaste opp nesten hver natt nå :/
Den kjenner jeg ikke.Har galieve mot halsbrann, men hjelper ikke mot oppgulp.. Våkner av at jeg holder på å kaste opp nesten hver natt nå :/