Hva ser dere mest frem til?

Men anbefales for at livmoren skal trekke seg sammen da.
Kan være lurt å sove med ammebh og innlegg om man sover på magen ja, ellers blir det fort ubehagelig ;)

Kjøpt meg bellybandit jeg, skal ha en god effekt på å få livmoren til å trekke seg sammen ☺️

Gleder meg masse til og se babyen vår :D ellers gleder jeg meg til å bli "frisk" og kunne gjøre akkurat det jeg vil uten og tenke på spypose :p tror faktisk det overgår spekemat :o

Gleder meg til babykos, familien som kommer på besøk, spekemat, SUKKER!!, ligge på ryggen, ikke være svimmel, kunne ta et glass vin, ikke tenke på hva jeg spiser (i like stor grad ihvertfall) og kjøpe sommerklær :)

Det er mye jeg gleder meg til, men hvis jeg skal velge én ting er det å holde den nyfødte babyen min tett inntil brystet. Ble våt i øyekroken nå, gitt.

Har du kjøpt? Jeg har også lyst på! Hvor kjøpte du? Hvordan valgte du størrelse?
Det lurer jeg på også. Tenker å måle og bestille "rett etter" fødsel. Verdt forsøket :)

I tillegg til babykosen gleder meg til å få kroppen min tilbake, til å kunne trene, ha overskudd og energi til de to andre guttene mine og til å få sove uten å måtte opp for å tisse hele tiden!

Bloodig biff ja!! Og spekemat! Og fetaost! Bare generelt å kunne spise det jeg vil..

Slippe å grue meg til fødsel :)

Jeg kjøpte det sist. Blir ikke brukt igjen for å si det slik.. veldig ubehagelig å ha på...

Hvordan ubehagelig?
Den skal vel bare være på ett par timer per dag, og helst når man skal opp og stå/gå slik at den ikke skal være ubehagelig.. ☺️

Verdt et forsøk tenker jeg ☺️

Ja, d er jeg enig i!! Men d var visst viktig å begynne med den så fort som mulig etter fødsel og siden jeg har planlagt en snarlig fødsel, så må jeg få tak i d litt kjapt.

Hvor får man tak i de?

Jeg gleder meg faktisk mest til å komme meg ut på tur!! Og så håper jeg så inderlig å få til ammingen!

Gleder meg til å se henne og kos og amming med babyen :-) men også veldig til å kunne spise og drikke det jeg vil uten å få halsbrann! Og spise, salami, fårepølse, spekemat, brie og drikke kaffe :-D

Back
Topp