Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men anbefales for at livmoren skal trekke seg sammen da.
Kan være lurt å sove med ammebh og innlegg om man sover på magen ja, ellers blir det fort ubehagelig![]()
Kjøpt meg bellybandit jeg, skal ha en god effekt på å få livmoren til å trekke seg sammen![]()
Har du kjøpt? Jeg har også lyst på! Hvor kjøpte du? Hvordan valgte du størrelse?
Det lurer jeg på også. Tenker å måle og bestille "rett etter" fødsel. Verdt forsøketHar du kjøpt? Jeg har også lyst på! Hvor kjøpte du? Hvordan valgte du størrelse?
Jeg kjøpte det sist. Blir ikke brukt igjen for å si det slik.. veldig ubehagelig å ha på...Kjøpt meg bellybandit jeg, skal ha en god effekt på å få livmoren til å trekke seg sammen![]()
Kjøpte den i bambus for at den skal være mykest mulig.. Kjøpte str medium, og satser på at den passer![]()
Jeg kjøpte det sist. Blir ikke brukt igjen for å si det slik.. veldig ubehagelig å ha på...
Verdt et forsøk tenker jeg![]()
Slippe å grue meg til fødsel![]()
Så kjedelig å bruke så masse energi på å grue seg, når vi egentlig bare går og venter på det beste i verden ♡Den signerer jeg!!