Hva ser dere mest frem til?

Gleder meg til å slutte å få strekkmerker og gå ned i vekt -synes det er så overfladisk og teit, men vil få tilbake kroppen min.
Men gleder meg også veldig veldig mye til å gå turer hver dag og kanskje til og med dra på piknikk med babyen og meg selv i vår/sommersola :)
 
Fårepølse og salami. Herligheeeet jeg gleder meg!
Vi har spekemat på 17 mai og jeg beg og grine vis ikke han er kommet til da (termin 11)
 
Dere som gleder dere til et glass vin, dere vet at det ikke er anbefalt noe alkohol de første 5 uker? Det tar så lang tid før babyen kan bryte ned alkohol, siden alkohol dehydrogenasen ikke er virksom før. Bare til info... ;)
 
Åh, da skvises organene mine helt om jeg blir liggende for lenge :p
Hehe. Hadde lest at man ikkje burde ligge på ryggen så prøvde lenge å sovne på sia, men våkna alltid på ryggen og vart liggende uten ubehag så no legg eg meg til å sove på ryggen og søv mykje bedre enn på sia :)
 
Hehe. Hadde lest at man ikkje burde ligge på ryggen så prøvde lenge å sovne på sia, men våkna alltid på ryggen og vart liggende uten ubehag så no legg eg meg til å sove på ryggen og søv mykje bedre enn på sia :)

Ja, seff! Jeg kan sove litt skrått på ryggen en liten stund jeg, og d er jo d beste!
 
Nei merker ingenting :)
Så heldig du er!! Jeg elsker å sove på ryggen!! Det hender titt og ofte at jeg våkner på ryggen om natta, men da er jeg så utrolig kvalm og svimmel! Gleder meg virkelig til å "få tilbake kroppen" :p
 
Så heldig du er!! Jeg elsker å sove på ryggen!! Det hender titt og ofte at jeg våkner på ryggen om natta, men da er jeg så utrolig kvalm og svimmel! Gleder meg virkelig til å "få tilbake kroppen" :p
Det ska bli så sykt godt å få kroppen tilbake til "normalen" ja :D
 
Back
Topp