elsker å lese, det er jo bare at det mindre nettid, å det gjør jo ikke så mye..Du er flink som tar deg tid til bøker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
elsker å lese, det er jo bare at det mindre nettid, å det gjør jo ikke så mye..Du er flink som tar deg tid til bøker![]()
Nei, det gjør jo ikke detelsker å lese, det er jo bare at det mindre nettid, å det gjør jo ikke så mye..
Takk for detÅ neikrysser alt jeg har for at du slipper!!
Hehe, tror de fleste egentlig bør ha mindre av detNei, det gjør jo ikke det
Burde ha litt mindre netttid selv...![]()
Uff da, en klem til deg. Å gå å vvente på om det er kreft eller noe annet er helt pyton
Takk for klem og gode tankerHuffameien da:/ Håpe de finner ut av det fort og at han får den hjelpen han trenger.
I forhold til kreft har min far blitt helt frisk av det, og svigerfar har enda...Men han har det også relativt godt. Håpe det ikke er noe agressiv type i såfall.
Det skjønner jeg!!Takk for dethar i vertfall vaska det meste med klor! Vil ikke ha det !!!!
Tror jeg ogsåHehe, tror de fleste egentlig bør ha mindre av det
Sender over en varm klem til degTakk for klem og gode tanker![]()
Er så fælt å måtte vente på svar. I dag fikk jeg også beskjed om at stemorfaren min (vært i lag med mormor siden jeg var 2 år og vært som en ekte morfar siden min døde like etter jeg var født) som har hatt kreft i mange år men hatt den under kontroll nå har fått spredning til skjelettet![]()
Hva står på agendaen i dag ?God morgen!![]()
Hva står på agendaen i dag ?
Høres greit utJeg er snart på vei til skolen, ser for meg en rimelig lang dag der.. Så blir det vel middag, og trening i ettermiddag/kveld. Enn der?![]()
Hvordan går det med R.A.? Er han bedre?Høres greit uthar egentlig mye på planen men er så sliten etter 30 timer uten søvn så skal prøve å ta igjen litt
Uff daGod morgen!
Vinterferie, sykt barn dag 2, avbestilt tur..
Aigh... det er kjedeligGod morgen!
Vinterferie, sykt barn dag 2, avbestilt tur..
Her står det veldig lite på agendaen. Var å strikke ferdig teppet jeg har holdt på meg en stund. Nå er det ferdig... så nå vet jeg ikke hva jeg skal finne påHva står på agendaen i dag ?
Den gikk engetnlig til KøbenhavnUff dahvor gikk egentlig turen??
Ååh...så kjedeligDen gikk engetnlig til København