Skravletråd :)

Uff da, en klem til deg. Å gå å vvente på om det er kreft eller noe annet er helt pyton
Huffameien da:/ Håpe de finner ut av det fort og at han får den hjelpen han trenger.
I forhold til kreft har min far blitt helt frisk av det, og svigerfar har enda...Men han har det også relativt godt. Håpe det ikke er noe agressiv type i såfall.
Takk for klem og gode tanker :)
Er så fælt å måtte vente på svar. I dag fikk jeg også beskjed om at stemorfaren min (vært i lag med mormor siden jeg var 2 år og vært som en ekte morfar siden min døde like etter jeg var født) som har hatt kreft i mange år men hatt den under kontroll nå har fått spredning til skjelettet :(

Takk for klem og gode tanker :)
Er så fælt å måtte vente på svar. I dag fikk jeg også beskjed om at stemorfaren min (vært i lag med mormor siden jeg var 2 år og vært som en ekte morfar siden min døde like etter jeg var født) som har hatt kreft i mange år men hatt den under kontroll nå har fått spredning til skjelettet :(
Sender over en varm klem til deg:)

Jeg er snart på vei til skolen, ser for meg en rimelig lang dag der.. Så blir det vel middag, og trening i ettermiddag/kveld. Enn der? :)
Høres greit ut :) har egentlig mye på planen men er så sliten etter 30 timer uten søvn så skal prøve å ta igjen litt

Høres greit ut :) har egentlig mye på planen men er så sliten etter 30 timer uten søvn så skal prøve å ta igjen litt
Hvordan går det med R.A.? Er han bedre?

Hva står på agendaen i dag ?
Her står det veldig lite på agendaen. Var å strikke ferdig teppet jeg har holdt på meg en stund. Nå er det ferdig... så nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på :P

Back
Topp