Skravletråd :)

Hvis man legger ordentlig med god vilje til :p men egentlig greit å ikke ha det å :p men trur miley trenger et snart :p
har hu så mye klær nå??? hahahaha jaja.. blir ikke noe mindre av de hvertfall :D

Eg sendte Mail til dei og spørte om det var ekte varer og om dei kunne legge ved "bevis". Dei kunne berre henvisa til eine sida på nettet, men låg ikkje noko "bevis", stod kun st dei opererte med ekte varer. Da blir eg skeptisk.
No har eg berre handla hjå frisører eller på lookfantastic.com - einaste plassane eg er fornøyd med produktet eg kjøper.
Hørt om mange som blir belastet på lookfantastic men får aldri varene...eller pengene tulbake

Han har vært på sykehuset. De fant ikke helt ut hva det var utenom at blodprosenten var farlig lav. Nå skal det taes masse ekstra undersøkelser og legene sa i går at den største mistanken de har er kreft..
Uff da, en klem til deg. Å gå å vvente på om det er kreft eller noe annet er helt pyton

Solen skinner :flower

Jeg skal snartmøte en kollega for å hente noe:)
Etterpå var planen å ake men kengubarnet føler seg visst ikke helt i form.

Han har vært på sykehuset. De fant ikke helt ut hva det var utenom at blodprosenten var farlig lav. Nå skal det taes masse ekstra undersøkelser og legene sa i går at den største mistanken de har er kreft..
Huffameien da:/ Håpe de finner ut av det fort og at han får den hjelpen han trenger.
I forhold til kreft har min far blitt helt frisk av det, og svigerfar har enda...Men han har det også relativt godt. Håpe det ikke er noe agressiv type i såfall.

Solen skinner :flower

Jeg skal snartmøte en kollega for å hente noe:)
Etterpå var planen å ake men kengubarnet føler seg visst ikke helt i form.
Kjedelig med formen da...Håpe han blir bedre...Riktig god bedring:)

Så hva skjer her inne da?:) jeg er trøtt og mini leker på gulvet:p gleder meg til samboer står opp:p hun har blitt såå flink til å gå nå:D

Så hva skjer her inne da?:) jeg er trøtt og mini leker på gulvet:p gleder meg til samboer står opp:p hun har blitt såå flink til å gå nå:D
Her sitter jeg og Vesla i sofaen å slapper av. Vesla sitter å legger puzzlespill på iPaden og jeg ser på TV.
Mannen ligger å purker og sover siden han kom hjem fra jobb kl 4 i natt.

Her sitter jeg og Vesla i sofaen å slapper av. Vesla sitter å legger puzzlespill på iPaden og jeg ser på TV.
Mannen ligger å purker og sover siden han kom hjem fra jobb kl 4 i natt.
Deilig med slike morgener:) samboer la seg samtidig som meg så han har ikke en unnskyldning for å sove lenge:p

Back
Topp