SKRAVLETRÅD ❤

Jaaajaa.. So sitte me her.. La oss 21.30 og kneipen nekte å sova.. :-o
Hvordan gikk det?
Sukk, føler vi også har tatt et steg i feil retning når det gjelder søvn... prøvde å introdusere smokk i natt siden hun nærmest MÅ ha brystet i munnen for å roe seg, og det kan være rett etter hun har spist og gulpa (og har gått opp et halvkilo på to uker, så får i seg nok!!) - tenkte det kunne stille sugetrangen og redde nattesøvnen. Men det ble bare brekninger og misnøye... :confused:

Hvordan gikk det?
Sukk, føler vi også har tatt et steg i feil retning når det gjelder søvn... prøvde å introdusere smokk i natt siden hun nærmest MÅ ha brystet i munnen for å roe seg, og det kan være rett etter hun har spist og gulpa (og har gått opp et halvkilo på to uker, så får i seg nok!!) - tenkte det kunne stille sugetrangen og redde nattesøvnen. Men det ble bare brekninger og misnøye... :confused:

Huska kje korleis da gjekk den natto,men ho sovna sikkert teslutt!:p men i natt va ho urolig i frå 02.. Og når me la oss 22, og ho ikkje sovna før 00,kan me kje skryta av serli me søvn i natt..:-o no ligge ho i vogno å sove då,godt da ellers hadde nok ikkje læraren vore spesielt happy..:-P
Kjedeli at da ikkje går so bra hos dåke då.. :-/ prøvd andre typa smokk? Her blir da og litt brekninger me tutten,men da går heldigvis øve og ho tar an te seg teslutt.. :)

Er det ikke typisk:-P. Har en gutt som gulper støtt og stadig, det gjør meg ikke så mye da det som regel havner på gulpekluten eller stellebordet. Men så havner det da av og til en sjelden gang på meg. Og da et det alltid på samme buksen eller samme toppen. Helst når de er helt rene og jeg nettopp har tatt de på meg.. Og ikke lite han pleier å gulpe heller da..

Ååhelledussen! Sitte på skulen me brystspreng frå ei anna verd!!:o :p føle ikkje for å vekka mini sio me e i klassen og ho ikkje sov særlig i natt!..:o.. Godt me snart ska heim å eta mat og sova litt meir!..:)

Huska kje korleis da gjekk den natto,men ho sovna sikkert teslutt!:p men i natt va ho urolig i frå 02.. Og når me la oss 22, og ho ikkje sovna før 00,kan me kje skryta av serli me søvn i natt..:-o no ligge ho i vogno å sove då,godt da ellers hadde nok ikkje læraren vore spesielt happy..:-P
Kjedeli at da ikkje går so bra hos dåke då.. :-/ prøvd andre typa smokk? Her blir da og litt brekninger me tutten,men da går heldigvis øve og ho tar an te seg teslutt.. :)
Ja, skal prøve flere typer smokk, hadde vært supert om det funka! Godt å høre at andre har fått det til, sjøl med litt brekninger og styr i starten... Hun sovner godt på pappa'n eller meg, men ikke alene. Våkner når vi legger henne ned etter å ha byssa henne i søvn. Så nødløsninga er å sove på sofaen med henne på meg...
Synes du er tøff som sjonglerer baby og skole, med lite søvn og greier!

Ååhelledussen! Sitte på skulen me brystspreng frå ei anna verd!!:o :p føle ikkje for å vekka mini sio me e i klassen og ho ikkje sov særlig i natt!..:o.. Godt me snart ska heim å eta mat og sova litt meir!..:)
Så flink du er med skole og alt!
Det er tøft når det står på, men veldig verdt det når utdanninga er ferdig... :-)

Kom akkurat hjem fra 6-ukerskontrollen. Fått vaksine, og det var stas. Smatta og koste seg <3
Går veldig fint opp i vekt og har lagt på seg en kilo siden fødselen.
Senere i dag vil mannen ha meg med på bilprøving.. Har ikke lyst egentlig.. Men vi bør jo få gang på det... :-/

Ja, skal prøve flere typer smokk, hadde vært supert om det funka! Godt å høre at andre har fått det til, sjøl med litt brekninger og styr i starten... Hun sovner godt på pappa'n eller meg, men ikke alene. Våkner når vi legger henne ned etter å ha byssa henne i søvn. Så nødløsninga er å sove på sofaen med henne på meg...
Synes du er tøff som sjonglerer baby og skole, med lite søvn og greier!

Ja, greit å veta ein ikkje e åleina:) fått te tutt no eller? Har skjønt da finnes ganske mongen typa å velga mellom?..:) her og våkne mini ofta når eg legg ho frå meg.. Men hjelpe me "reiret" (rulla teppe enn so lenge) tett og ein neve på brystet hennas:)

Heh.. Føle meg ikkje so flink nett no.. Skulle ha skreve mykje te no,og har ikkje hatt øveskudd eller tid te å skriva nåke serli..:o full skjerpings no!:p

Har nettopp fått servert frokost på senga mens Pappan har tatt begge ungene med seg ned i stua slik at jeg skulle få slapp av litt, deiligt!! :) Skal etter planen ut en tur i kveld, så herlig å få en rolig morgen :)

Ya. Sto opp hver time for amming. Helt utmattet :(. Du da? Har du bf nå som kan passe på så du får et par timer søvn?

Off.. Høyres heise ut!:o Nei, i natt va ganske bra.. Berre tre gonga opp for mat.. :-) men gårsdagen tok kverken på meg.. Lite søvn natto før,og mykje maksling i heile går.. Og eg skreiv på Bacheloren når ho sov.. :o ja, pappen e her og kan passa på.. Men han blir So fortvila når ho grine,meina at alt ho treng e pupp.. So då får eg ho tebake veldi kjapt ofta...:-o :-P

Off.. Høyres heise ut!:o Nei, i natt va ganske bra.. Berre tre gonga opp for mat.. :-) men gårsdagen tok kverken på meg.. Lite søvn natto før,og mykje maksling i heile går.. Og eg skreiv på Bacheloren når ho sov.. :o ja, pappen e her og kan passa på.. Men han blir So fortvila når ho grine,meina at alt ho treng e pupp.. So då får eg ho tebake veldi kjapt ofta...:-o :-P
Syns litt synd på de mannfolka. Her blir stakkar mannen helt fortvilt når hun lille griner og han klarer ikke å roe henne. Pleier som regel steppe inn da. Du er flinke som skriver bacheloroppgave samtidig. Hva er det du tar bachelor i?

Syns litt synd på de mannfolka. Her blir stakkar mannen helt fortvilt når hun lille griner og han klarer ikke å roe henne. Pleier som regel steppe inn da. Du er flinke som skriver bacheloroppgave samtidig. Hva er det du tar bachelor i?

Ja, syntes litt synd på di eg og.:-P heilt frå fødsel har han følt seg lite te hjelp, men han tar mykje igjen me kos og dulling, heldigvis ;)
Eg går Førskulelærar me natur og frilufts tema,so Bacheloren min e om artslære blant småttisane :) ganske spennande tema syntes eg, men likavel vanskeli å ta tak i da og.. :-P

Her har mini hatt en gråtetokt siden 8 tiden i kveld og jeg så for meg en laaaang kveld og natt for å få i han mat da han bare kavet kort tid etter jeg la han til brystet og jeg kunne bare glemme å gi flaske. Så kun spist ca 50ml rundt 19-20 tiden i kveld. Både jeg og mannen har vugget, gått, prøvd å matet, badet og kost, ingenting hjalp før jeg nå la han fra meg i sofaen. Så nå ligger han lys våken, spreller med armer og ben of "prater"....:-)

Back
Topp