snakket med legen. Men vi ble enige om at siden hun var på bedringens vei skulle vi drøye det. Fikk beskjed om å ringe igjen i morgen hvis det tok seg opp i kveld.så bravar dere hos legen i dag? Åsane er formen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
snakket med legen. Men vi ble enige om at siden hun var på bedringens vei skulle vi drøye det. Fikk beskjed om å ringe igjen i morgen hvis det tok seg opp i kveld.så bravar dere hos legen i dag? Åsane er formen?
Starter 21.30Når går det?
Pleide å se på før.. Men dessverre mye tragisk, men den danske versjonen er enda verreherregud...
Gjør det <3 mamma har en bakeperm som heldigvis overlevde brannen, der står alle oldermors oppskrifter. Må skaffe meg en kopi etterhvertJeg husker litt an den, tenker når jeg får tid at jeg kanskje skal eksperimentere litt..
Huff, ja. Okei, skal få satt på opptakDen danske orket jeg ikke se på.. alt for tragisk.. begynner kl 21:30 på fem
Så bra, får håpe hun blir ordentlig frisk må dasnakket med legen. Men vi ble enige om at siden hun var på bedringens vei skulle vi drøye det. Fikk beskjed om å ringe igjen i morgen hvis det tok seg opp i kveld.
Så glad jeg ikke røyker eller snuser. Bortkastede penger!Jeg skjønner det bare virkelig ikke...
Og hvertfall ikke man har barn
Men snusen er visst viktig
Jeg finner på en del mat oppskrifter selv, og har en egen bok jeg noterer det som blir bra i.Gjør det <3 mamma har en bakeperm som heldigvis overlevde brannen, der står alle oldermors oppskrifter. Må skaffe meg en kopi etterhvert![]()
Jepp, og siden dette er siste barn, vil jeg kanskje klare å la være å sprekke igjen.Så glad jeg ikke røyker eller snuser. Bortkastede penger!
håper jeg også. Jeg har fri i morgen og fredag også... Så da blir hun hjemme å henter seg inn.. Så satser vi på at hun kan komme tilbake for fult i bhg neste ukeSå bra, får håpe hun blir ordentlig frisk må da<3
Så bra du har mulighet til det.håper jeg også. Jeg har fri i morgen og fredag også... Så da blir hun hjemme å henter seg inn.. Så satser vi på at hun kan komme tilbake for fult i bhg neste uke![]()
Gjør detJeg finner på en del mat oppskrifter selv, og har en egen bok jeg noterer det som blir bra i.
Dersom jeg klarer å finne ut av det SKAL den inn der![]()
Så deilighåper jeg også. Jeg har fri i morgen og fredag også... Så da blir hun hjemme å henter seg inn.. Så satser vi på at hun kan komme tilbake for fult i bhg neste uke![]()
Det er akkurat det.. Hun trenger å komme seg litt igjen etter den runda hun har hvert igjennom nå.Så bra du har mulighet til det.
Intet er bedre en et par dager å slappe av etter man har vært syk![]()
koselig da! deilig med noen sånne dager!Så deiligskal selv ha ungen hjemme i morgen, har sagt til mamma at jeg tar en feriedag og så skal vi møtes og dra til et storsenter
blir koselig
![]()
Jakoselig da! deilig med noen sånne dager!![]()
oij oij oij!!! Så spennende!!!!!! skal du vite hva som gjemmer seg inni der?!Jaså er det ul kl 17 i morgen
![]()
Skal dere noe spennende?2 dager igjen til vinterferie !!!
Røyk? :/Jepp, og siden dette er siste barn, vil jeg kanskje klare å la være å sprekke igjen.
Ikke noe problem å slutte når jeg blir gravid, men sprekker hver eneste gang vi har en MA eller SA![]()
Vi skal til København, kino +++Skal dere noe spennende?