Felles skravle 2015

Hehe..
Unnskyld at jeg sier det, men jeg syns uttrykket "spiser som en hest" er bare teit..
Ser for meg en person med havrebag om munnen som spiser av den og høy :p

Bedre å si: "som en gris" haha
Stapper i seg alt :) der er jeg, selv om jeg prøver å spise pent da...:D

Bedre å si: "som en gris" haha
Stapper i seg alt :) der er jeg, selv om jeg prøver å spise pent da...:D
Er ikke helt enig...
En gris har omtrent de samme mat-vanene som oss, så spiser man som en gris kan man spise vanlig mat.
Riktignok uten hjelp av hendene, men det får nå være :P

Derfor greit at sambo er på jobb.. ellers hadde jeg kanskje tatt opp og sett på dagtid.. jeg er litt ambivalent til serien.. noen av de er så teite at det er flaut å se på, mens andre synes jeg det er interessant å følge.. men er da bare et tidsfordriv.. kjenner at jeg aldri kunne vært med på no sånt i frykt for hvordan de hadde fremstilt meg..!
Nå velger de kun de som kanunderholde da, vet om andre som har klart seg bra som hr søkt men fått avslag for de klarer seg for bra

Er ikke helt enig...
En gris har omtrent de samme mat-vanene som oss, så spiser man som en gris kan man spise vanlig mat.
Riktignok uten hjelp av hendene, men det får nå være :P

Jo, men de spiser alt de får servert foran seg som regel. Og mye. Ihvertfall de grisene jeg har møtt;) og pent er uten å stappe snuta ned i fatet. Om jeg skulle spist sånn hadde det jo ikke sett mye pent ut:p

Luksusfellen:
Låne penger uten å kjenne renten til ditten og datten.
Inntekten på 11.500,- i måneden strekker ikke til skjønner du, og selv om jeg ikke strengt tatt trenger det MÅ jeg har det.
Råd:
Øke inntekten for å betjene gjelden..

HALLO!!
Med den inntekten burde man ha klart å komme frem til det på egenhånd....

Luksusfellen:
Inntekten på 11.500,- i måneden strekker ikke til skjønner du, og selv om jeg ikke strengt tatt trenger det MÅ jeg har det.
Råd:

HALLO!!
Ikke alle som er like smarte:p

Luksusfellen:
Råd:

HALLO!!
Det er ikke alltid bare å øke inntekten heller da.

Nå velger de kun de som kanunderholde da, vet om andre som har klart seg bra som hr søkt men fått avslag for de klarer seg for bra
Jada.. skjønner det.. men liker best å se de som er forholdsvis oppegående..

Luksusfellen:
Råd:

HALLO!!
Helt sykt hvilke unnskyldninger mange kommer med.. bare tror problemene blir borte hvis de ignorerer de lenge nok..!

Tror jaggu Vesla sovna uten noe problemer i kveld... Sitter her nesten i sjokk og vanntro.....
:P
Hun har sliti så veldig med å sovne inn mens hun har hvert syk.....
Å nå virker det som hun faktisk sovna uten kamp...

Tror jaggu Vesla sovna uten noe problemer i kveld... Sitter her nesten i sjokk og vanntro.....
:P
Hun har sliti så veldig med å sovne inn mens hun har hvert syk.....
Å nå virker det som hun faktisk sovna uten kamp...
så bra :) var dere hos legen i dag? Åsane er formen?

Når går det?

Pleide å se på før.. Men dessverre mye tragisk, men den danske versjonen er enda verre :( herregud...
Den danske orket jeg ikke se på.. alt for tragisk.. begynner kl 21:30 på fem

Back
Topp