Jippi, er med på det.NeidaKan ikke vi lage liv da??
Hva skal vi skravle om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, er med på det.NeidaKan ikke vi lage liv da??
Ja men vi kan lage litt livStille her i kveld også![]()
Jippi, er med på det.
Hva skal vi skravle om?
Tja, ser dere hotell cæsar??Ja men vi kan lage litt liv![]()
Det som er litt spesielt er at dette er oppskriften etter min farmor, oppskriften hun bakte til min far når han var liten.Jeg har ikke peilingmen husker jeg hadde en lærer på ungdomsskolen som hadde en veldig god oppskrift, men er ingen som husker den.. Bah.. Han var kjent for bollene sine
![]()
Bare de gangene jeg kjører med trikken forbiTja, ser dere hotell cæsar??
HahahaBare de gangene jeg kjører med trikken forbi
Sitter og ser på Gorden Ramsey rydder opp nå
Nei ikke sett det på mange år. Sitter å ser 4☆middagTja, ser dere hotell cæsar??
Mannen hadde en bekjent som var journalist en gang i tiden, så jeg har vært i Trostrupkjellern (den gang det eksisterte dersom den ikke gjør det nå) en del ganger.HahahaFor meg er det stort å se "hotell cæsar" når jeg er i oslo. Haha
Elsker sånn kjendis ting
Min bror er god kamerat med en kjent musikker. Så var med på gullruten festen et år. Og der var det kjendiser du
hahhaha
Men du bor jo på østlandet, og der kryr det jo av deMannen hadde en bekjent som var journalist en gang i tiden, så jeg har vært i Trostrupkjellern (den gang det eksisterte dersom den ikke gjør det nå) en del ganger.
Samle sted for kjendiser og journalister.
Nå måtte jeg slå over på det jeg ogsåNei ikke sett det på mange år. Sitter å ser 4☆middag
Er nok ikke DEN eneste, men mener på å ha lest at seertallene er sterkt synkende...Nå måtte jeg slå over på det jeg også
Er jeg eneste her i verden som fortsatt ser på Hotell Cæsar?
Kanskje jeg da hadde fått sånn privat visning??? Det hadde jo vært noe. Eller at de spilte det inn forann meg, sånn at jeg fikk det live. Akkurat som teaterEr nok ikke DEN eneste, men mener på å ha lest at seertallene er sterkt synkende...
Jeg mener, hadde du vært den absolutte eneste, hadde de nok sluttet å sende den for lenge siden
Dagens mål var 1200Oppdatering kl 19:55
1. m&m mini 2.321
2. Mirell 2.181
3. Peppercat 1.991
4. Hope91 1.945
5. lizzed 1.799
6. Lilleblomst_15 1.731
8. Kengu 1.465
10. Musemor med to små og en i magen 1.316
12. Lady_Z 1.217
13. ALN89 1.172
16. trinebeth 1.008
17. Babylito 910
18. EJ 892
21. Mallejenta 788
22. Sara 719
34. Lanterne 358
66. Fiona84 200
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 964 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
7 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Har også bodd veldig mange år i Oslo.Men du bor jo på østlandet, og der kryr det jo av deher i Bææærgen er det ganske dødt
![]()
Fått vognen min og tester den i stuaStille her i kveld også![]()
Høres ut som jeg som går ved siden av degHar også bodd veldig mange år i Oslo.
Saken er egentlig at jeg er "kjendis-blind".
Jeg skjønner ikke hvem jeg så før det jeg er sammen med kommer med uttalelser som "oi, du så hvem det var?"
Ser det for megFått vognen min og tester den i stua![]()