Felles skravle 2015

:o jeg fatter ikke st du klarer å holde deg, jeg er i overkant nysgjerrig, eller genuint interessert som jeg kaller det :p :p får ikke vite nå, men vil vite det på oul :)

Elsker overraskelser:D bare babyen er frisk er jeg fornøyd:)

kan jo skjønne det.. Men tror virkelig ikke menn skjønner den greia der. tror egentlig ikke de skjønner mye før mini er ute.. :)

Er jo litt forståelig det og da. Skjønner jo nesten ikke selv engang at jeg er gravid, og vet ikke om jeg gjør det før jeg kjenner sikre bevegelser. Kan jo ikke forvente at han skjønner mer enn meg heller; )

Er jo litt forståelig det og da. Skjønner jo nesten ikke selv engang at jeg er gravid, og vet ikke om jeg gjør det før jeg kjenner sikre bevegelser. Kan jo ikke forvente at han skjønner mer enn meg heller; )
Nei det er nok en jente/mamma ting...Vi blir mye fortere knyttet til de små i magen.... Det er jo tross alt vi som bærer dem ;)

Liker overraskelser jeg og, men akkurat kjønn klarer jeg ikke å holde meg fra å vite :p

Får vite det når h*n blir født, og skal vite det resten av livet ;) hihi
Da er disse mnd bare litt koselig:)

Nei det er nok en jente/mamma ting...Vi blir mye fortere knyttet til de små i magen.... Det er jo tross alt vi som bærer dem ;)

Skulle bare mangle egentlig. Vi kjenner jo på de hele tiden:)

Får vite det når h*n blir født, og skal vite det resten av livet ;) hihi
Da er disse mnd bare litt koselig:)
jeg trodde jeg skulle føle det sånn sist :P jeg holdt på å dø av nysgjerrighet under hele svangeskapet...
Å ble super skuffa da hun ble født.. For det var ikke så spennende som jeg trodde det skulle bli... Var andre ting som var mer viktig å vite..
Hadde mye mer glede av å vite kjønn enn ikke vite.

Kom hjem fra jobb og der sto det to gutter å ventet,de ville trene på fotballbanen. Så da kjørte vi dit,jeg er i bilen og leser..

Back
Topp