Felles skravle 2015

hehe hadde det bare vært så lett;)

Vi skal ha doggies som de kaller det rundt her, basketball(løpe slalåm gjennom kjegler fr de skal skyte.) og stikkball.

Håper du får noe mer etterhvert da. Vet du hvordan jobb ser ut fremover da? :)

Høres ut som du får det gøy da:)

God morgen jenter. Da har jeg og Vesla inntatt sofaen. Vesla høres ut som hun har drukket 3 flasker whisky..
Så nå er det dyne og pute i sofaen og Disney Junior på TV..

Trøtt i dag. Klokka allrede ti, våken over fire timer. Kjennes ikke sånn.

Nei, aner ikke i det hele tatt faktisk.. Har jobb ut februar , det er det jeg vet

Kjedelig å ikke vite noe mer enn det da:(
Har du søkte noen jobber da?:)

Jeg ringer Helfo og hører. I utgangspunktet skulle jeg bare ha betalt egenandel..

Var i går kveld. Satt og skrev her inne og kom plutselig på at jeg ikke hadde kjent liv fra henne..

Ok. Da får vi håpe de får ordnet det raskt da:)

Aha, leste meg opp litt og forstod det som at det ble litt liv igjen? :)

God morgen jenter. Da har jeg og Vesla inntatt sofaen. Vesla høres ut som hun har drukket 3 flasker whisky..

D er kanskje synd å si d, men sånne stunder er så utrolig koselige :)

God bedring til vesla di!

D er kanskje synd å si d, men sånne stunder er så utrolig koselige :)

God bedring til vesla di!
Jeg er helt enig faktisk :) Også er hun så kosete. Så hun liker å sitte litt i armkroken og sånn.. ;)
Vi har avtalt å lage litt kakao i dag når pappa har reist på jobb. Tenkte jeg skulle sjekke om jeg hadde det vi trengte for å lage boller også. Men det har jeg ikke fortalt henne ennå :P

Uffa... god bedring!
Her skal jeg kjøre litt på mamma i dag. Hun har ikke lappen og skal noen ærend. Men nå er det frokost med sjokoladepålegg med banan på :p

Uffa... god bedring!
Her skal jeg kjøre litt på mamma i dag. Hun har ikke lappen og skal noen ærend. Men nå er det frokost med sjokoladepålegg med banan på :p
Sånn jeg gjør med bestemoren min innimellom :)
Vi gjør en dag ut av det da.
Jeg kjører henne rundt så hun får gjort det hun skal. Så tar vi en lunsj sammen.
Etter vi har hentet Vesla i bhg drar vi hjem til bestemor og bestefar å spiser middag :)

Sånn jeg gjør med bestemoren min innimellom :)
Vi gjør en dag ut av det da.
Jeg kjører henne rundt så hun får gjort det hun skal. Så tar vi en lunsj sammen.
Etter vi har hentet Vesla i bhg drar vi hjem til bestemor og bestefar å spiser middag :)
Hun har poden hver Onsdag, så bader de i svømmehallen. Så må hun rekke ett møte klokken 1 i dag, og da må jeg kjøre henne dit :) det kjedelige er at møtet kan ta opp til 1 1/2 time, og da må jeg og poden henge på senteret....

Back
Topp