Må drikke meg ett glass jeg også. Så får jeg finne sengaVar det jeg varsandpapir i kjeften
haha
Klarte å hente selv daklappe for meg selv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må drikke meg ett glass jeg også. Så får jeg finne sengaVar det jeg varsandpapir i kjeften
haha
Klarte å hente selv daklappe for meg selv
![]()
takk.. trenger det virkelig... Håper Vesla sovner snart så jeg kan finne senga jeg også..Håper du får en og♡
Må drikke meg ett glass jeg også. Så får jeg finne senga
Skjønner godt det da. Håper hun får sove snart da. God bedring♡takk.. trenger det virkelig... Håper Vesla sovner snart så jeg kan finne senga jeg også..
Mannen er jo våken men jeg klarer ikke legge meg før jeg vet hun sover.
Haha, husker denJeg ser på Grimm med samboerensupert å se på en episode hvor en dame blir angrepet av et vesen som tydeligvis drikker fostervann.. Hvertfall når man er gravid selv.. Blæææ...
God natt! sove godt!Du får sove godt da
Skjønner godt det da. Håper hun får sove snart da. God bedring♡
Sov godt alle andre også![]()
Det er så fælt! Håper du har fått vann nåHåper på det. La meg under dyna nå, men glemte vann. Jeg er tøøørst![]()
God natt til deg ogsåDa tror jeg at jeg har greid å tatt igjen dagsmålet i allefallså da har jeg tatt innpå den dagen jeg manglet.
tror jeg må finne sengen om jeg skal komme meg opp i morgen. God natt flotte damer
![]()
Æsj, forferdeligHaha, husker den![]()
Haha... Får holde rundt samboerenDu får ta ut batteriet på klokken så du slipper å høre på den ekle lyden av den skapningen i natt.
Hun hadde hoste og mener det var slimhoste.. Ga henne cosylan på kvelden for å få sove, men det dempet det bare litt...hadde han stygg slimhoste?
Han er så søtStakkars Sheldon... han kommer aldri til å utvikle sosiale antenner!
![]()
høres ut som det samme som er her i husHun hadde hoste og mener det var slimhoste.. Ga henne cosylan på kvelden for å få sove, men det dempet det bare litt...

har du sett den nye animasjonsfilmen som kommer.Han er så søtskulle ønske jeg hadde en jeg kunne putte i lomma
hahahahahajs
Neei? Må søke opphar du sett den nye animasjonsfilmen som kommer.
Det er Jim Parsons som har stemmen til det ene romvesenet.. Å det er akkurat som å høre Sheldon!
Jeg ler meg fremdeles skakk når jeg ser den filmsnuttenHerreguuuud, den må jeg se![]()
![]()

Den ser kjempemorsom utJeg ler meg fremdeles skakk når jeg ser den filmsnutten
![]()
Helt enig!!!! Kommer til å bli en mega skuffelse å se den på norsk.. Kan ikke komme på noen norske skuespillere som kan ha den personligheten som han har!!Den ser kjempemorsom utmen må vel vente på at den kommer ut på blu-ray for å se den på engelsk... Skjønner ikke hvordan den kan bli like bra med norske stemmer
![]()