Ååhhh... nå kom jeg også på det. Må ha vann...Håper på det. La meg under dyna nå, men glemte vann. Jeg er tøøørst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååhhh... nå kom jeg også på det. Må ha vann...Håper på det. La meg under dyna nå, men glemte vann. Jeg er tøøørst![]()
av og på siden torsdag...Kjedelighvor lenge har hun holdt på nå?
få gubben til å hente!!!Håper på det. La meg under dyna nå, men glemte vann. Jeg er tøøørst![]()
Okei, jeg henger langt bak. Har ikke sett på mange år, typ rett etter at meredith og shepherd adopterte Zola eller hva hun heter... Må se litt snart maojeg ser greys![]()
Ååhhh... nå kom jeg også på det. Må ha vann...
få gubben til å hente!!!![]()
Uffav og på siden torsdag...skal ringe legen i morgen.
NattaDa tror jeg at jeg har greid å tatt igjen dagsmålet i allefallså da har jeg tatt innpå den dagen jeg manglet.
tror jeg må finne sengen om jeg skal komme meg opp i morgen. God natt flotte damer
![]()
ooohhh... kjipt..Vann er viktig!!!
Da må jeg vente i 20 minhan ee på fotballtrening
![]()

Nei.. Stakkars lille... Får så vondt av hu... Håper legen har tid i morgen og at de finner ut noe...Uffkan være greit det da..
Og du er sikkert tørst NÅVann er viktig!!!
Da må jeg vente i 20 minhan ee på fotballtrening
![]()
Ja den er litt ekkelJeg ser på Grimm med samboerensupert å se på en episode hvor en dame blir angrepet av et vesen som tydeligvis drikker fostervann.. Hvertfall når man er gravid selv.. Blæææ...
Ja, men mulig det er disse fæle virusinfeksjonene som går. Min hadde feber av og på fra ons til tirsdag..Nei.. Stakkars lille... Får så vondt av hu... Håper legen har tid i morgen og at de finner ut noe...![]()
Huff, ja...Ja den er litt ekkel
hadde han stygg slimhoste?Ja, men mulig det er disse fæle virusinfeksjonene som går. Min hadde feber av og på fra ons til tirsdag..
Du får ta ut batteriet på klokken så du slipper å høre på den ekle lyden av den skapningen i natt.Huff, ja...
Det ble gjort...så nå ligger jeg her og fryser på tærneooohhh... kjipt..da må du hente selv
![]()
Var det jeg varOg du er sikkert tørst NÅ![]()
Lykke tilDet ble gjort...så nå ligger jeg her og fryser på tærne
Håper jeg får sove litt flere timer i natt! Hehe
Lykke tilUnner alle en god natt søvn... Har selv veldig få av dem
![]()