Felles skravle 2015

Ungen ble levert av pappaen i dag og hun hadde blitt kjempelei seg og ville være med hjem igjen :( skjer aldri at hun blir lei seg, så trist når det først skjer..

Disney jr står fortsatt på ser jeg, tror jeg skal skru av :p

Joda, men føler meg mindre opplagt da:o haha
Hehe, jeg klager alltid over at ungen våkner på natta, men de få gangene hun sovet igjennom eller klatrer opp i vår seng uten å vekke oss blir jeg skuffa. Jeg elsker søvn og syns det er deilig å våkne, se på klokka og innse at jeg kan sove i flere timer til :p

Så frustrerende! Bestilte ikke sykehuset taxi til deg? :-( Du får sende inn reiseregning til helfo - i alle fall ringe de og høre! Eller be mannen gjøre det! Så kjipt med sånne kostnader - helt unødvendig!

Jo, de gjorde d! Derfor jeg ikke forstår :s Mannen skal ta d opp med legevakta først nå, så får jeg eventuelt ringe helfo og høre.

Ungen ble levert av pappaen i dag og hun hadde blitt kjempelei seg og ville være med hjem igjen :( skjer aldri at hun blir lei seg, så trist når det først skjer..

Disney jr står fortsatt på ser jeg, tror jeg skal skru av :p

Hender seg at jeg blir sittende og se på når hun ikke er her. Bare fordi jeg ikke tenker meg om :p

Hehe, jeg klager alltid over at ungen våkner på natta, men de få gangene hun sovet igjennom eller klatrer opp i vår seng uten å vekke oss blir jeg skuffa. Jeg elsker søvn og syns det er deilig å våkne, se på klokka og innse at jeg kan sove i flere timer til :p

Klarer ikke sove lenge på morgenen, men det er som regel deilig å sove hele natta da. I går lå jeg våken 2-3 timer, og det er ikke mye gøy. Men av en eller annen merkelig grunn hadde jeg mer enerig på dagtis i går enn jeg har hatt i det siste:confused: hehe

Jo, de gjorde d! Derfor jeg ikke forstår :s Mannen skal ta d opp med legevakta først nå, så får jeg eventuelt ringe helfo og høre.
Tror det beste er å bare ta det direkte med helfo/pasientreiser.. legevakta vet nok lite nå for sånt tviler jeg på at blir ført opp der.. håper uansett det ordner seg - satser på det :-)

Tror ofte man må betale og få tilbake. Har ihvertfall vært slik for meg et par ganger tidligere.
Ordner seg nok:)

Har du vært hos legen i dag eller?

Det skal jeg!Burde vært gymlærer, for jeg elsker jo gym

Du får trenge deg på noen flere timer;) hehe
Hva har dere tenkt å gjøre i dag da?

Tror det beste er å bare ta det direkte med helfo/pasientreiser.. legevakta vet nok lite nå for sånt tviler jeg på at blir ført opp der.. håper uansett det ordner seg - satser på det :-)

Takk for tips! Da får jeg kontakte Helfo :)

Tror ofte man må betale og få tilbake. Har ihvertfall vært slik for meg et par ganger tidligere.
Ordner seg nok:)

Har du vært hos legen i dag eller?

Jeg ringer Helfo og hører. I utgangspunktet skulle jeg bare ha betalt egenandel..

Var i går kveld. Satt og skrev her inne og kom plutselig på at jeg ikke hadde kjent liv fra henne..

Back
Topp