Uff da, så kjedelig.Skulle så gjerne svart ja! Men våknar kvar gong eg snur meg og har fått ein kraftig influensa
Du da?
Jeg har sovet greit i natt heldigvis, selv om jeg sovnet sent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, så kjedelig.Skulle så gjerne svart ja! Men våknar kvar gong eg snur meg og har fått ein kraftig influensa
Du da?
God morgen
Har dere sovet godt?
Så deiligMåtte opp å hente selv, men det ordnet seg heldigvis
Også fikk jeg sove hele natta![]()
Hehe, jeg klager alltid over at ungen våkner på natta, men de få gangene hun sovet igjennom eller klatrer opp i vår seng uten å vekke oss blir jeg skuffa. Jeg elsker søvn og syns det er deilig å våkne, se på klokka og innse at jeg kan sove i flere timer tilJoda, men føler meg mindre opplagt dahaha
Så frustrerende! Bestilte ikke sykehuset taxi til deg? :-( Du får sende inn reiseregning til helfo - i alle fall ringe de og høre! Eller be mannen gjøre det! Så kjipt med sånne kostnader - helt unødvendig!
Den må jeg nok se jeg oxo, men på engelsk som dere sierhåper han kommer på engelsk oxo
Ungen ble levert av pappaen i dag og hun hadde blitt kjempelei seg og ville være med hjem igjenskjer aldri at hun blir lei seg, så trist når det først skjer..
Disney jr står fortsatt på ser jeg, tror jeg skal skru av![]()
Hehe, jeg klager alltid over at ungen våkner på natta, men de få gangene hun sovet igjennom eller klatrer opp i vår seng uten å vekke oss blir jeg skuffa. Jeg elsker søvn og syns det er deilig å våkne, se på klokka og innse at jeg kan sove i flere timer til![]()
Tror det beste er å bare ta det direkte med helfo/pasientreiser.. legevakta vet nok lite nå for sånt tviler jeg på at blir ført opp der.. håper uansett det ordner seg - satser på detJo, de gjorde d! Derfor jeg ikke forstår :s Mannen skal ta d opp med legevakta først nå, så får jeg eventuelt ringe helfo og høre.
Jo, de gjorde d! Derfor jeg ikke forstår :s Mannen skal ta d opp med legevakta først nå, så får jeg eventuelt ringe helfo og høre.
Snart jobb på meg, vikarlærer i gym i dag, gleder meg.
Det skal jeg!Burde vært gymlærer, for jeg elsker jo gymKos deg med gym da![]()
Det skal jeg!Burde vært gymlærer, for jeg elsker jo gym
hehe hadde det bare vært så lettDu får trenge deg på noen flere timerhehe
Hva har dere tenkt å gjøre i dag da?
Tror det beste er å bare ta det direkte med helfo/pasientreiser.. legevakta vet nok lite nå for sånt tviler jeg på at blir ført opp der.. håper uansett det ordner seg - satser på det![]()
Tror ofte man må betale og få tilbake. Har ihvertfall vært slik for meg et par ganger tidligere.
Ordner seg nok
Har du vært hos legen i dag eller?