»»IKM uke 10««

Jaa :) forteller dere mennene at dere er i fruktbar periode? Jeg sier ingenting, holder at en av oss stresser litt med det :p

Jaa :) forteller dere mennene at dere er i fruktbar periode? Jeg sier ingenting, holder at en av oss stresser litt med det :p
Jada, det vet han.

Han spurte på fredag, hvilken del av syklusen vi er i? Den der du skal være interessert i meg om du e rundt it nterresert i en arving til, svarte jeg. Og det var han jo.

Haha, godt svar! :)
Vi har jo holdt på lenge. Vi har vært prøvere siden... Vel, vi begynte sommeren 2006. Har fått to barn da altså, og begynt igjen når jeg fikk mens etter fødsel (det tar meg et par år) jakten på denne her har pågått siden november 2012, og dette er sjette syklus med piller, først tre forsøk med pergo og nå tredje kur letrozol.

Vi har vel utviklet en måte å prate om det uten å si "siden jeg går på piller så er det nå det gjelder, du får prestere nå!" for å i det hele tatt takle dette.

Vi har jo holdt på lenge. Vi har vært prøvere siden... Vel, vi begynte sommeren 2006. Har fått to barn da altså, og begynt igjen når jeg fikk mens etter fødsel (det tar meg et par år) jakten på denne her har pågått siden november 2012, og dette er sjette syklus med piller, først tre forsøk med pergo og nå tredje kur letrozol.

Vi har vel utviklet en måte å prate om det uten å si "siden jeg går på piller så er det nå det gjelder, du får prestere nå!" for å i det hele tatt takle dette.
Ja, da har dere vært gjennom en god del da.. :) dere har jo fått to barn, og har nok mye annet å tenke på i hverdagen i tillegg! Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan det er å ha prøvd så lenge, men det kan ikke være gøy akkurat. Jeg krysser fingre for at dette er din måned!! :) Det kan jo også være bra å ha en annen litt avslappet måte å prate om det på, i stedet for den "prester nå" praten. Vi er ganske avslappet til hele situasjonen egentlig, siden det er så tidlig enda. Ta ting som det kommer pleier jeg å si :)

Prestere nå, har egentlig aldri vært tema. Før jeg begynte på piller, så var det "el trolig en gang mellom i dag og om to uker", så sånn annenhver, tredjehver, alt etter lyst og form.

Det bare... Det blir når det blir, men selvsagt nå vi prøve når jeg har el, i forkant av el, for jeg tar ikke piller med div bivirkninger for gøy, heller, akkurat. Så da må vi i det minste utnytte den sjansen det gir.

ImageUploadedByBV Forum1424196559.316337.jpg

Smått usikker! Null slim, bare tykk utflod. Hjelp?
Skulle teste igjen nå men det ble helt glemt av til tross for at testen lå rett fremfor øynene mine :p

Gravid15: Vil tro den blir positiv når som helst nå :)

Jeg er fortsatt litt ny i prøveverden og lurer på hvor lenge egget egentlig lever. Leser diverse steder at det kan leve fra 12 til 48 timer. Stemmer det at egget kan leve så lenge som 48 timer?

Gravid15: Vil tro den blir positiv når som helst nå :)

Jeg er fortsatt litt ny i prøveverden og lurer på hvor lenge egget egentlig lever. Leser diverse steder at det kan leve fra 12 til 48 timer. Stemmer det at egget kan leve så lenge som 48 timer?

Jeg har lest at det lever 12-24 t, men jeg aner ikke :-S

Back
Topp