J det er mulig det blirForresten, hvis jeg har el i dag, så blir jo ikm 4.3 i stedetbeklager mye surr altså, men er første gang jeg tester ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
J det er mulig det blirForresten, hvis jeg har el i dag, så blir jo ikm 4.3 i stedetbeklager mye surr altså, men er første gang jeg tester ;p
Ja det er noe skikkelig drittTror ganske sikkert el var i går, så da blir vel kanskje el 3.3. Blæææ rotete sykluser er noe dritt,hadde ikke det før førstemann.
Den skal jo bli svak igjen så da er du nok i dpo i morgenHmm.. Nå var testen MYE svakere..huff, blir så forvirra av dette her.. Men nå lar vi ikm stå, så får det bare være!
men tror nå at el var i går, selv om jeg har hatt veldig vondt i dag..
![]()
Da regner jeg dpo fra og med i morgen!Den skal jo bli svak igjen så da er du nok i dpo i morgen![]()
Endelig dpo.. Nå kan godt de 2 neste ukene fly, og måtte spira sitte og klore seg godt fast denne gang..
(1 pp etter sa)
Ja :-s får bare håpe den ikke er like sterk i dagDet var litt dårlig timing,ja
Du er nok detDa regner jeg dpo fra og med i morgen!![]()
Reiste på besøk til familien i går, og skal hjem i morgen, mannen er hjemme. El streken er begynt å bli sterke, så håper ikke den blir like sterk før i morgen. *krysser fingrene*
Jeg synes alltid det er noe som kommer i veiendette er første pp hvor vi endelig er hjemme samtidig på de riktige dagene
![]()