»»IKM uke 10««

Hmm.. Nå var testen MYE svakere.. :p huff, blir så forvirra av dette her.. Men nå lar vi ikm stå, så får det bare være! :) men tror nå at el var i går, selv om jeg har hatt veldig vondt i dag.. :)

Hmm.. Nå var testen MYE svakere.. :p huff, blir så forvirra av dette her.. Men nå lar vi ikm stå, så får det bare være! :) men tror nå at el var i går, selv om jeg har hatt veldig vondt i dag.. :)
Den skal jo bli svak igjen så da er du nok i dpo i morgen ;)

Bruker dere bidronning-gele? Har hørt flere si at den forskyver EL? Hva er vitsen med å ta det egentlig? Fikk gavepakke av ei venninne og er lite oppdatert på hva det egentlig er for ;-)

Endelig dpo.. Nå kan godt de 2 neste ukene fly, og måtte spira sitte og klore seg godt fast denne gang..
(1 pp etter sa)

2 dpo. I morgen setter ff krysset.

Reiste på besøk til familien i går, og skal hjem i morgen, mannen er hjemme. El streken er begynt å bli sterke, så håper ikke den blir like sterk før i morgen. *krysser fingrene*

Det var litt dårlig timing,ja

Reiste på besøk til familien i går, og skal hjem i morgen, mannen er hjemme. El streken er begynt å bli sterke, så håper ikke den blir like sterk før i morgen. *krysser fingrene*

Jeg synes alltid det er noe som kommer i veien :p dette er første pp hvor vi endelig er hjemme samtidig på de riktige dagene :p

Gleder meg over sterkere EL test allerede :)

Back
Topp