Det har jeg også med inntak av wy og 3 dråper babyklisterHahahha, har poppa et glass med iskaldt vannJa, det skal vi så absolutt
Hadde vært en drøm som hadde gått i oppfyllelse♡♡♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg også med inntak av wy og 3 dråper babyklisterHahahha, har poppa et glass med iskaldt vannJa, det skal vi så absolutt
Hadde vært en drøm som hadde gått i oppfyllelse♡♡♡♡
Staven er jo positiv. Tok du disse på samme tidspunkt eller på forskjellige tider og eventuelt når tok du hvilke ?Sorry for kjempestort bilde, vet ikke hvordan jeg legger inn et mindre som kan klikkes på![]()
Staven er jo positiv. Tok du disse på samme tidspunkt eller på forskjellige tider og eventuelt når tok du hvilke ?![]()
Det gjør den nok helt sikkertDe ble tatt på samme tidspunkt. Jeg har hatt EL på samme tidspunkt hver fredag i noen sykluser nå, så satser på at staven viser riktig.
Det er ganske vanlig at føste syklus etter sa blir lenger, at EL kommer ei uke eller to senere, og mensen altså tilsvarendeOj, vet ikke hvor jeg har november i fra :s Hehe, skulle vere februar, så for 2 uker siden hadde jeg sa. I uke 5+4
Dpo land!! El testene kom for seint i posten til at jeg vet helt sikkert. Men de kom igår. Da var det svak strek og idag er den vekk. Så typ 2dpo tipper jeg. Ooooh spennende tider. Aksjer lagt inn i hytt og gevær, så dette blir spennende.![]()
Det kan ikke skadeDagens (øverste)! En dag tidligere enn antatt. Godt vi lekte kjærester i går kveld ;-) Ville dere fortsatt humpings to dager frem nå? Vis vedlegget 104393
Det er ganske vanlig at føste syklus etter sa blir lenger, at EL kommer ei uke eller to senere, og mensen altså tilsvarende
Det kan ikke skade![]()
Jeg ville ha kjørt på i to-tre dager tilDagens (øverste)! En dag tidligere enn antatt. Godt vi lekte kjærester i går kveld ;-) Ville dere fortsatt humpings to dager frem nå? Vis vedlegget 104393
Jeg ville ha kjørt på i to-tre dager tildet har funket for oss før hvertfall
happy humping
![]()