»»IKM uke 10««

Staven er jo positiv. Tok du disse på samme tidspunkt eller på forskjellige tider og eventuelt når tok du hvilke ?:)

De ble tatt på samme tidspunkt. Jeg har hatt EL på samme tidspunkt hver fredag i noen sykluser nå, så satser på at staven viser riktig.

Dpo land!! El testene kom for seint i posten til at jeg vet helt sikkert. Men de kom igår. Da var det svak strek og idag er den vekk. Så typ 2dpo tipper jeg. Ooooh spennende tider. Aksjer lagt inn i hytt og gevær, så dette blir spennende. :)

Oj, vet ikke hvor jeg har november i fra :s Hehe, skulle vere februar, så for 2 uker siden hadde jeg sa. I uke 5+4
Det er ganske vanlig at føste syklus etter sa blir lenger, at EL kommer ei uke eller to senere, og mensen altså tilsvarende

Dpo land!! El testene kom for seint i posten til at jeg vet helt sikkert. Men de kom igår. Da var det svak strek og idag er den vekk. Så typ 2dpo tipper jeg. Ooooh spennende tider. Aksjer lagt inn i hytt og gevær, så dette blir spennende. :)

Iiik! Spennende :D Krysser for at hytt og gevær har gjort susen! Ha en fin dag!

Dagens (øverste)! En dag tidligere enn antatt. Godt vi lekte kjærester i går kveld ;-) Ville dere fortsatt humpings to dager frem nå?
ImageUploadedByBV Forum1424415320.020886.jpg

Forhåpentligvis positiv i morgen ;)

ImageUploadedByBV Forum1424421213.103092.jpg

Er så trøtt at jeg er kvalm! Måtte jo legge inn aksjer den uka her og da blir det mindre søvn. Står opp før hanen galer :p

Så glad det er helg nå!

Ufattelig irriterende at mannen var bort denne mnd, har ikke gjort annet enn å være super irritert på hele greia siden el. :( enda +- 20 dager til han er hjemme igjen, og forhåpentligvis så rekker han hjem før neste el, men har ikke helt håpet altså :(

Da tror jeg EL er over. I ettermiddag stakk det veldig i magen. Tok en ny stavtest ikveld og den var negativ. Fikk aldri utslag på de billigstrimlene. Testet med et par stk til, null respons, så hvis jeg skal teste fremover blir det med stavtester. Kanskje jeg ikke produserer nok LH til at de reagerer. Vet ikke helt hvordan disse testene fungerer.

Meeen fikk lagt inn aksjer både igår kveld og i ettermiddag, yeey, skal ikke stå på innsatsen..

God helg folkens :)

Back
Topp