mammatilmirakel
Glad i forumet
OkeiKanskje jeg skal prøve det neste pp om det ikke klaffer nå
Skal ta babyklister i tilegg 3 ganger om dagen
![]()
Da MÅ det jo bli baby!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiKanskje jeg skal prøve det neste pp om det ikke klaffer nå
Skal ta babyklister i tilegg 3 ganger om dagen
![]()
Ja det MÅ det bareDa MÅ det jo bli baby!!babyklister har jeg hørt om, tenkte å prøve det etterhvert hvis dette ikke funker.. Men jeg prøver dette først
![]()
Jeg forteller det. Vi prater om alt, og han er like interessert i dette som jeg erJaaforteller dere mennene at dere er i fruktbar periode? Jeg sier ingenting, holder at en av oss stresser litt med det
![]()
Jada, det vet han.Jaaforteller dere mennene at dere er i fruktbar periode? Jeg sier ingenting, holder at en av oss stresser litt med det
![]()
Jepp, vi har jo hatt ei fin helg allerde, og avslutter det hele i kveld, med forventet temphopp og 1 dpo i morgen.Bare å kjøre på Sara :d
Haha, godt svar!Jada, det vet han.
Han spurte på fredag, hvilken del av syklusen vi er i? Den der du skal være interessert i meg om du e rundt it nterresert i en arving til, svarte jeg. Og det var han jo.
Vi har jo holdt på lenge. Vi har vært prøvere siden... Vel, vi begynte sommeren 2006. Har fått to barn da altså, og begynt igjen når jeg fikk mens etter fødsel (det tar meg et par år) jakten på denne her har pågått siden november 2012, og dette er sjette syklus med piller, først tre forsøk med pergo og nå tredje kur letrozol.Haha, godt svar!![]()
Ja, da har dere vært gjennom en god del da..Vi har jo holdt på lenge. Vi har vært prøvere siden... Vel, vi begynte sommeren 2006. Har fått to barn da altså, og begynt igjen når jeg fikk mens etter fødsel (det tar meg et par år) jakten på denne her har pågått siden november 2012, og dette er sjette syklus med piller, først tre forsøk med pergo og nå tredje kur letrozol.
Vi har vel utviklet en måte å prate om det uten å si "siden jeg går på piller så er det nå det gjelder, du får prestere nå!" for å i det hele tatt takle dette.
Gravid15: Vil tro den blir positiv når som helst nå
Jeg er fortsatt litt ny i prøveverden og lurer på hvor lenge egget egentlig lever. Leser diverse steder at det kan leve fra 12 til 48 timer. Stemmer det at egget kan leve så lenge som 48 timer?