Felles skravle 2015

Vet ikke helt ennå, blir vel noen romaner og krim tenker jeg.
Er det ikke mammut-salg nå, eller er det ferdig.
Kan være en ide å sjekke katalogen dersom det ikke er ferdig.
Det pleier å ha mange fine titler og gode priser

Kommer helt an på hvor mye du kommer til å gå opp det.
Hvordan var det sist?
Brukte egne bukser med sånn belly band kjøpt fra ebay. Men nå har jeg mer eller mindre bare high waist bukser. De er allerede litt trange.. Får de hva det blir til, bor uansett i joggebukser nå som jeg er sykemeldt. Må som regel også skifte bukse hver dag når jeg er på jobb, går ikke en dag uten en eller annen flekk fra et barn.

Farlig, farlig, men herlig herlig.....

Har akkurat sittet og betalt regninger.
Nå er alle regninger frem til neste lønning lagt inn på felles regningskonto, det er satt av penger til ukeshandelene frem til neste lønning på den samme kontoen....

Og jeg har *litt* for mye "lommepenger" igjen.
Kanskje jeg skal nettshoppe litt i morgen :rolleyes:
Her har mannen betalt, kommunale avgifter, lån, forsikringer og alle andre regninger så hans konto er nå tom. Så nå må jeg spare mine til mat og bensin til neste lønn

Her har mannen betalt, kommunale avgifter, lån, forsikringer og alle andre regninger så hans konto er nå tom. Så nå må jeg spare mine til mat og bensin til neste lønn
Vi har begge hver våre lønnskontoer, men vi har en felles regningskonte hvor alle regninger trekkes fra, og ukeshandelen betales fra.
Vi begge setter inn en fast sum beregnet ut fra våre inntekter og vårt budsjett.
Det vi har igjen er hver våre "lommepenger", men vi oppfordrer hverandre også å spare noe av det, som vi begge gjør.

Noen måneder har vi ekstrautgifter som forrige hvor vi kjøpte vogn til kr 10.000,-.
Jeg tok det på kredittkortet mitt, og vi begge satte over kr 5.000,- ekstra og kredittkort regningen ble belastet den kontoen. Betaler hele med en gang for da slipper vi renter og gebyrer.

Vi har begge hver våre lønnskontoer, men vi har en felles regningskonte hvor alle regninger trekkes fra, og ukeshandelen betales fra.
Vi begge setter inn en fast sum beregnet ut fra våre inntekter og vårt budsjett.
Det vi har igjen er hver våre "lommepenger", men vi oppfordrer hverandre også å spare noe av det, som vi begge gjør.

Noen måneder har vi ekstrautgifter som forrige hvor vi kjøpte vogn til kr 10.000,-.
Jeg tok det på kredittkortet mitt, og vi begge satte over kr 5.000,- ekstra og kredittkort regningen ble belastet den kontoen. Betaler hele med en gang for da slipper vi renter og gebyrer.
Vi har ikke en felles konto, men han ønsker å betale regningene så må jehg passe på at vi har råd til resten

Back
Topp