Er det ikke mammut-salg nå, eller er det ferdig.Vet ikke helt ennå, blir vel noen romaner og krim tenker jeg.
Kan være en ide å sjekke katalogen dersom det ikke er ferdig.
Det pleier å ha mange fine titler og gode priser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke mammut-salg nå, eller er det ferdig.Vet ikke helt ennå, blir vel noen romaner og krim tenker jeg.
Jo det er mammut salg, derfor jeg skal bestille nåEr det ikke mammut-salg nå, eller er det ferdig.
Brukte egne bukser med sånn belly band kjøpt fra ebay. Men nå har jeg mer eller mindre bare high waist bukser. De er allerede litt trange.. Får de hva det blir til, bor uansett i joggebukser nå som jeg er sykemeldt. Må som regel også skifte bukse hver dag når jeg er på jobb, går ikke en dag uten en eller annen flekk fra et barn.Kommer helt an på hvor mye du kommer til å gå opp det.
Hvordan var det sist?
Her har mannen betalt, kommunale avgifter, lån, forsikringer og alle andre regninger så hans konto er nå tom. Så nå må jeg spare mine til mat og bensin til neste lønnFarlig, farlig, men herlig herlig.....
Har akkurat sittet og betalt regninger.
Nå er alle regninger frem til neste lønning lagt inn på felles regningskonto, det er satt av penger til ukeshandelene frem til neste lønning på den samme kontoen....
Og jeg har *litt* for mye "lommepenger" igjen.
Kanskje jeg skal nettshoppe litt i morgen![]()
Kommer ann på hvor mye aktivitet som er her inne i kveld.Om du legger deg nå blir det vanskelig ja, men ellers er ikke 37 innlegg så veldg mange.
Er jo bare å bevege seg ut på genrelt, så får man innlegg..Kommer ann på hvor mye aktivitet som er her inne i kveld.
Begynner det i morgen?Er det ikke mammut-salg nå, eller er det ferdig.
Ja det er det jo... men tempo der pleier å være så høyt. Greier ikke følge med. Trives så godt herEr jo bare å bevege seg ut på genrelt, så får man innlegg..
Koset meg med familien. Og nå gjør jeg som degHallo jenter. Hatt en fin helg. Jeg ligger strak ut på sofaen og ser film
Ser på walk of shame.Koset meg med familien. Og nå gjør jeg som deghvilken film ser du?
Vi har begge hver våre lønnskontoer, men vi har en felles regningskonte hvor alle regninger trekkes fra, og ukeshandelen betales fra.Her har mannen betalt, kommunale avgifter, lån, forsikringer og alle andre regninger så hans konto er nå tom. Så nå må jeg spare mine til mat og bensin til neste lønn
Tja er i grunn ganske dødt der uteJa det er det jo... men tempo der pleier å være så høyt. Greier ikke følge med. Trives så godt hermen mye trivelige damer på generelt også
Google, google, google...Begynner det i morgen?
Vi har ikke en felles konto, men han ønsker å betale regningene så må jehg passe på at vi har råd til restenVi har begge hver våre lønnskontoer, men vi har en felles regningskonte hvor alle regninger trekkes fra, og ukeshandelen betales fra.
Vi begge setter inn en fast sum beregnet ut fra våre inntekter og vårt budsjett.
Det vi har igjen er hver våre "lommepenger", men vi oppfordrer hverandre også å spare noe av det, som vi begge gjør.
Noen måneder har vi ekstrautgifter som forrige hvor vi kjøpte vogn til kr 10.000,-.
Jeg tok det på kredittkortet mitt, og vi begge satte over kr 5.000,- ekstra og kredittkort regningen ble belastet den kontoen. Betaler hele med en gang for da slipper vi renter og gebyrer.
Typisk at ikke lønnen kommer før fredag
Forsvunnet???Jeg kjøptr meg ny bok på fredag men den har forsvunnet...
Hva skal du bestille?Jo det er mammut salg, derfor jeg skal bestille nå
Deilig, hvilken film?Hallo jenter. Hatt en fin helg. Jeg ligger strak ut på sofaen og ser film