Felles skravle 2015

Idag har samboeren min renset sofan vår for første gang siden vi kjøpte den. Vi har seff støvsugd den før og vasket med klut. Men den hadde absolutt behov for rens altså!

I går rensa han bilen vår og, sjakktrekk å leie rensemaskin!
Huff, sofaen vår trenger også en rens... Utrolig hvor mye drit som havner i sofaen..

Farlig, farlig, men herlig herlig.....

Har akkurat sittet og betalt regninger.
Nå er alle regninger frem til neste lønning lagt inn på felles regningskonto, det er satt av penger til ukeshandelene frem til neste lønning på den samme kontoen....

Og jeg har *litt* for mye "lommepenger" igjen.
Kanskje jeg skal nettshoppe litt i morgen :rolleyes:

Det bør/må me få gjort snart og. Kor lang tid tar det før sofaen *putene, blir tørre og sittbare?

D vet jeg ikke enda :p Rensa den i fire-fem tida ca, håper det er tørt til i morgen.

D var uapetittelig farge på vannet etter rensinga. Så, vær forberedt!

Vi valgte å ikke rense senga vår siden vi har kjøpt ny som kommer om ca 3 uker. Tørr rett og slett ikke å se hva vi sover i :s

• Liker
Reactions: EJ

Nå er alle regninger frem til neste lønning lagt inn på felles regningskonto, det er satt av penger til ukeshandelene frem til neste lønning på den samme kontoen....

Hvor skal du nettshoppe da?

Det klarer du helt sikket om det er noen å skravler her inne
Kommer ikke til å klare det.
Etter mine beregninger mangler jeg 37 innlegg på 1.200 etter dette innlegget, og har mest lyst til å gå i dusjen nå for så å legge meg.
KOmmer til å vente litt da gutten ikke har sovnet enda og ikke er helt friskt

Så deilig å være ferdig! Jeg har fortsatt noen regninger igjen denne Mnd, men må vente på at samboeren får lønn og han setter over penger til meg..

Gøy å nettshoppe! Hva tenker du å kjøpe? Gruer meg litt til oul for vet at jeg sikkert kommer til å kjøpe inn en del til babyen.. :p

Så deilig å være ferdig! Jeg har fortsatt noen regninger igjen denne Mnd, men må vente på at samboeren får lønn og han setter over penger til meg..

Gøy å nettshoppe! Hva tenker du å kjøpe? Gruer meg litt til oul for vet at jeg sikkert kommer til å kjøpe inn en del til babyen.. :p
Ting til babyen og barna, samt litt til meg selv regner jeg med.
Vi får se hva jeg finner :)

Høres bra ut :) huff, jeg handler for mye til ungen., nå må jeg prioritere meg og den voksende magen tror jeg, må kjøpe meg litt mammaklær, tror ikke en mammabukse som er en str for stor holder ut svangerskapet :p
Kommer helt an på hvor mye du kommer til å gå opp det.
Hvordan var det sist?

Back
Topp